Itt érdemes Tojást venni! 40 FT alatt árulják!

A DK több helyszínen is kedvezményes tojás- és tésztavásárt szervez, ezzel segítve a lakosságot a húsvéti ünnepek előtt. A tíz napig tartó akció célja, hogy megkönnyítse a családok ünnepi készülődését – jelentették be.
EKKORTÓL ÉS ITT ÉS ILYEN ÁRON LEHET VÁSÁROLNI KEDVEZMÉNYESEN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az SVR hangja erőteljesen utal a teljesítményre, tónusa inkább egy Talladega-i versenyautóra emlékeztet, mint arra, amit általában egy vidéki Warwickshire-i tájon hallanánk. És ha igazságot akarunk adni a Jaguarnak, a számok – 542 lóerő és 502 lb-ft nyomaték – minden tekintetben komolyan veendők, ha versenyezni akarunk a Porsche és az Alfa riválisai ellen. Az 5000 cm³-es hengerűrtartalom és a kompresszorálás szintén segít abban, hogy ezt az erőt egy gyönyörűen széles tartományban szabadítsa fel, a csúcsnyomaték 2500 rpm-nél érkezik, és 5500 rpm-ig kitart, mielőtt a teljesítmény 500 rpm-mal később eléri csúcsát.
Gyakorlati szempontból is csodálatos motor. Ha csak egy kicsit is érzékenyebb lenne a gázpedálra a Dinamikus üzemmódban, akkor akár kényelmetlenné is válhatna a vezetési élmény – különösen figyelembe véve, hogy a kocsi több mint két tonnát nyom. Jelenleg viszont nem találunk egyetlen turbófeltöltős konkurenset sem, amely ennyire reagálna, ugyanakkor az alacsony motorfordulaton jelentkező nyomatékáradat még akkor is elegánssá teszi a haladást, amikor a nyolcfokozatú váltó nem kapcsol vissza – és nem is teszi ezt olyan könnyen az autó kevésbé energikus vezetési módjaiban. A nyomatékváltó egység nem olyan gyors, mint egy duplakuplungos automata váltó, de a sima váltások jobban illeszkednek az SVR kiegyensúlyozott karakteréhez, és, ami még fontosabb, finomak maradnak alacsony sebességnél, mind az úton, mind a motor fordulatszámánál.
Csalódást keltő, hogy az SVR motorja nem uralja olyan erőteljesen a helyzetet, ahogy azt a hangja sugallná, de biztosíthatjuk: az F-Pace gyors. Ahhoz, hogy megelőzze a GLC 63 S-t, végig kell mennie az álló kilométeres távon – de végül eléri.
Mennyire gyors ez a szuper-SUV? Indításvezérlés nélkül a legjobb 0-60 mph időnk 4,1 másodperc volt, ami jobb, mint az hivatalos adatok, de nem tudja megverni a Stelvio Quadrifoglio (4,0 sec) vagy a Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé (3,7 sec) idejét. Az olyan fontos, valós életbeli mérőszámban, mint a 30-70 mph, a Jaguar ismét lassabb volt, mint azok a riválisok, mind a fokozatokon keresztül, mind amikor negyedikben volt zárolva, de a különbség csak pár tized másodperc volt. Az SVR – nagyobb és nehezebb, mint a riválisok – szintén rendkívül jól fékezett, és kevesebb dőlést mutatott, mint vártuk, miközben a 295-ös első Pirelli P Zero gumik keményen belekapaszkodtak a tesztpálya felszínébe.
Végső soron az SVR sosem érezhető olyan robbanásszerűen gyorsnak, mint ahogy azt a vad kipufogóhangja sugallná, de 75 000 fontért alig van bármi panaszkodnivaló a rendelkezésre álló teljesítmény szintjével kapcsolatban. Sőt, ez az erőforrás egyesíti az engedelmességet a látványos teljesítménnyel, valamint a közlekedés élvezetét azzal a széleskörű képességgel, amely minden napi utazást könnyed élménnyé tesz. Az ‘AJ133’ V8 motor már egy évtizedes múltra tekint vissza, és napjai biztosan meg vannak számlálva, de még mindig egy mélyen szerethető anachronizmus, és amikor végleg eltűnik, nagyon hiányozni fog.
Leave a Comment