Készülhetnek a változásra a nyugdíjasok: 2026 januárjától új korszak jön a közlekedésben! A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) bejelentette, hogy megszűnik több kedvezményes bérlettípus, amit eddig sok idős ember használt. Nem lesz több negyedéves vagy éves nyugdíjas bérlet – marad csak a havi változat, ráadásul külön igazolvány kell majd hozzá!
Az új szabály szerint mindenkinek, aki 65 év alatt, de már nyugdíjas, fényképes bérletigazolványt kell kiváltania, ha továbbra is szeretné igénybe venni a kedvezményt. Az ügyintézés a BKK ügyfélközpontokban történik majd, személyes megjelenéssel, okmányokkal.
ÉS EZ MÉG SEMMI! EZ MEGSZŰNIK! EZ VÁLTOZIK MÉG! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha az utóbbi években csak fél szemmel figyelte a Subaru modellkínálatát, az első reakciója talán az lesz: „Ugye, ez egy Legacy Outback ?”
Valójában 1994-ben mutatták be először a Legacy kombi kalandvágyóbb változataként. Technikailag ez még mindig igaz, bár a standard Legacy szedánt már nem kínálják Európában, és a kombi néhány generációval ezelőtt a múlté lett.
A modern Subaruk lényegre törőek, a biztonságra, a megbízhatóságra és a funkcionalitásra összpontosítva, és ez tükröződik a külső dizájnban is. Nevezhetjük kalandosnak abban az értelemben, hogy a magas hasmagasság, a műanyag burkolat és a kartervédők lehetővé teszik a szabadtéri kalandokat, de az alapvető kombi forma és a lámpaegységek kialakítása a lehető leghagyományosabb.
Bár a Subarunak össze kellett fognia a Toyotával a BRZ és az első elektromos autója, a Solterra fejlesztésében, a márka továbbra is rendkívül független marad alapvető belső égésű motoros autóival. Ennek megfelelően az Outback megosztja a Subaru globális platformját Forester SUV-jával és felturbózott XV ferdehátú társaival.
A cég büszke arra, hogy alapfelszereltségként kínál négykerék-meghajtást, amit a vízszintesen szemben elhelyezkedő négyhengeres motor és az azonos hosszúságú kardántengelyek miatt „szimmetrikus összkerékhajtásnak” nevez. A Subaru rendszere komolyabb, mint a legtöbb ebben a kategóriában, de még mindig nem Ineos Grenadier . Középső differenciálmű helyett olajfürdős kuplungcsomagot használ. Azonban a kategóriában található legtöbb rendszerrel ellentétben, amelyek megvárják, amíg az érzékelők megcsúszást észlelnek, mielőtt nyomatékot küldenének a hátsó tengelyre, a Subaru folyamatosan részlegesen benyomva tartja a kuplungokat, így alapértelmezés szerint az első tengely felé 60:40 arányú nyomatékelosztást alkalmazza. Ez a körülményektől és az autó vezetési módjától függően is változtatható.