Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Jó hír a nyugdíjasoknak Húsvét előtt! Érkezik a pénz!

    BY admin2025.04.03.

    Gulyás Gergely, a Miniszterelnökség vezetője a Kormányinfón jelentette be a nyugdíjasokat érintő kedvező hírt, amely jelentős anyagi támogatást biztosíthat számukra.
    Jó hírt kaptak a nyugdíjasok húsvét előtt: most már biztos, hogy jön a pénz!
    Itt vannak a részletek!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Bár kissé hálátlannak tűnik panaszkodni egy kéttonnás kombira, amely képes 60 mph-ra gyorsulni hét másodperc alatt, mégis, aki 50 000 fontot fizet egy gyors rakodóért, joggal várja el, hogy gyors legyen – legalább annyira, amennyit a gyártó ígér, és ideálisan annyira, mint bármi más hasonló áron.
    A mérőeszközeink szerint a legerősebb 3,0 literes dízel XF Sportbrake nem tartozik ezek közé. Egy másodperccel tovább tartott elérnie a 60 mph-t, mint amit a Jaguar 6,1 másodperces gyári adatként megad, és 18,4 másodperc kellett neki ahhoz, hogy elérje a 100 mph-t – ez utóbbi kevesebb, mint egy másodperccel gyorsabb, mint a 2010-ben tesztelt 228 lóerős Mercedes-Benz E350 CDI kombi. Tippelhetünk, hogy a BMW 535d Touring mindezt alig több mint 15 másodperc alatt megcsinálja.
    A Jaguar „párhuzamos-szekvenciális” turbófelállása a 3,0 S-en egy elsődleges turbóval és egy kisebb egységgel dolgozik, amely 2800 rpm után kapcsol be.

    A magasabb teljesítményű 3,0 literes modell teljesítménye még rosszabbnak tűnik, ha összehasonlítjuk a nagyobb teljesítményű 2,2-es változattal. A leggyengébb, 160 lóerős változat 10,9 másodpercet vesz igénybe, hogy elérje a 62 mph-t, de a 197 lóerős modell mindössze 8,2 másodperc alatt teljesíti a mérföldkőnek számító gyorsulást, ami csak egy másodperccel van lemaradva a 3,0 literes S-től. A magasabb teljesítményű 2,2 literes egységnél elérhető több mint 55 mpg-es üzemanyag-hatékonyság mellett ez a teljesítmény több mint elfogadható, különösen, ha nem keresünk szélsebes sebességet. A 237 lóerős 3,0 literes dízel gyári adat szerint 6,8 másodperc alatt éri el a 60 mph-t, ami tisztességes, de az üzemanyag-fogyasztása rosszabb, mint a nagyobb teljesítményű egységé.
    Mindezeket figyelembe véve semmi nem igazán hibádzik a magasabb teljesítményű 3,0 literes XF gyors és dinamikus válaszában, bár mi inkább egy kicsit lineárisabb teljesítményátadást preferálnánk. Bár a kettős turbók nem szenvednek túlzott turbólyuktól, a válaszuk nagy részét már a gázpedál középső harmadának végére elveszítik. A simán váltó automata váltó és a nyomatékos középtartomány együttese lehetővé teszi a 20 vagy 30 mph könnyed elérését, függetlenül attól, hogy milyen sebességnél tartunk. Körülbelül nyolc és fél tizedénél a leggyorsabb, társadalmilag elfogadható sebességen az autó a legjobb. Ha azonban túl agresszíven nyomsz a gázra, az nyolcfokozatú váltó túl sok fokozatot is válthat, hogy elérje az optimális gyorsulást, ami azt a benyomást keltheti, hogy az autó inkább a gyors, de laza haladást kedveli, mintsem hogy szélsőségekig hajtsuk.

    Previous Post

    Magyar Péter újabb drámája!

    Next Post

    Kitört a botrány! Részeg volt a Nagy Duettben!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megérkezett a nagy május végi nagy pénzhoroszkóp!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum