Jogerősen elítélték Koltait! Ennyit kapott!

A Fővárosi Törvényszék 2024. március 26-án ítéletet hozott a neves filmproducer folyó büntetőügyében. A bíróság bűnösnek mondta ki költségvetési csalás, közbizalom elleni bűncselekmény és pénzmosás elkövetésében. A büntetés részeként 2 év szabadságvesztést szabtak ki, amelynek végrehajtását 5 évre felfüggesztették, továbbá 750 000 forintos pénzbírságot is kiszabtak.
Koltai Róbert és Pogány Judit fiát ezért ítélték el. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ET5 alapfelszereltségként négykerékhajtású, két elektromos motorral hajtva: egy 201 lóerős indukciós motorral elöl és egy 282 lóerős permanens mágneses motorral hátul.
Két különböző akkumulátor áll rendelkezésre: egy 75 kWh kapacitású standard és egy nagyobb, 100 kWh-s változat, mint amit itt teszteltek.
Az ET5 nem bocsát ki semmiféle figyelemre méltó hangot gyorsításkor. Minden diszkrét, és nem próbál semmit sem megjátszani.
A maximális töltési sebesség 125 kW, de az ET5, mint minden Nio, élvezi a cég akkumulátorcsere technológiáját, amely lehetővé teszi, hogy a lemerült akkumulátorokat négy perc alatt teljesen feltöltöttre cseréljük egy dedikált csereállomáson.
A Nio történetének kulcsfontosságú része ez az akkumulátorcsere, és ha a márka a várakozásoknak megfelelően megjelenik az Egyesült Királyságban, ez ide is elérkezik. A Tesla piaci dominanciájának része volt a kiváló, saját töltőhálózata, amelyet egyetlen más autógyártó sem ért el; a Nio az első, amely komolyan megpróbálja.
Az ET5 nem vészesen gyors, inkább egy kellemes vezethetőséget biztosít, pont annyi erővel, amennyire szükséged van, amikor szükséged van rá. A valós világban épp elég erős autó, és az egypedálos vezetés is nagyon jól van hangolva, jó szintű regeneratív fékezéssel.
Az erőátvitel finomhangolása talán az ET5 legerősebb jellemzője. Nincs tele karakterrel, de soha nem érzed különösebben alulmotiváltnak sem. Egy német kollégám mesélt nekem egy 560 mérföldes utazásról Dániába, amit nemrégiben tett az ET5-tel, és csodálkozott, mennyire kifinomult az autó.
Azonban az egyetlen dolog, ami igazán idegesítette, a folyamatos sípolás és csörgés volt az autonóm vezetési funkciókból, ami már rövid utak során is zavaró, nem tudom, mennyire lenne idegesítő ilyen hosszú távon. Értem az ő fájdalmát.
Leave a Comment