Jön a baba Opitz Barbinak?

A hetek óta zajló találgatások után Opitz Barbi és Szolnoki Szabolcs most először adtak közös interjút. A két ismert személy az utóbbi időben egyre többet volt együtt, és most őszintén beszéltek a kapcsolatukról, valamint arról, hogy a róluk terjengő plet/kák közül mi igaz és mi nem. Továbbá egy fontos bejelentést is tettek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover sebességváltója egyszerűen és kellemes. Mindig készen áll arra, hogy egy-két sebességet visszaváltson gyors előzési gyorsulás érdekében, de ugyanakkor hajlandó arra is, hogy a kocsi 2000 és 2500 rpm között egyenletesen haladjon.
Ennek ellenére a legtöbb brit vásárló számára az egyetlen valódi választás az lesz, hogy a két V6-os dízelmotor közül melyiket válassza, amelyeknek a fogyasztásuk 37-38 mpg között van, és CO2-kibocsátásuk 200 g/km alatt.
Nem várunk el kiemelkedő gyorsulási teljesítményt olyan autóktól, mint a Range Rover Sport. A dízelmotorok, automata váltók és a két tonna feletti saját tömeg nem kedveznek a gyors nulláról induló gyorsulási értékeknek.
Az SDV6 öröme abban rejlik, hogy nem szükséges erőltetni ahhoz, hogy elérjük azt a teljesítményt, amire a legtöbb vezetőnek szüksége van a legtöbb időben. 302 lóerőt kínál, de az 516 lb-ft nyomaték, ami 1500 rpm-nél érkezik és széles fordulatszám-tartományban elérhető, teszi lehetővé a gyors, erőlködés nélküli elindulást fél gázzal.
A kiemelkedő teljesítményszámok bőven elég gyorsak egy két tonnás, két méter széles autóhoz: 0-60 mph 6,8 másodperc alatt teljesül, és a gyorsulás nem áll meg, amíg el nem éri a 130 mph-t.
De bármelyik állóhelyzetből induló számnál fontosabb a Sport képessége arra, hogy reagáljon a gyorsulási igényekre, miután már mozgásban van. 30 mph-tól az SDV6 70 mph-t 7,5 másodperc alatt elérte, és csupán 0,4 másodpercet kért, amikor a negyedik sebességfokozatban tartottuk ugyanazon sebességtartományon – ami igényli a sebességváltó használatát, mivel a kormánykereken lévő váltófülek 200 font többletköltséget jelentenek.
Leave a Comment