Jön a FALUSI nyugdíj! Ennyivel kapsz többet!

Személyesen a lakóhely vagy tartózkodási hely szerint illetékes fővárosi, vármegyei kormányhivatal ügyfélszolgálatán lehet benyújtani. Dr. Pál András nyugdíjszakértő szerint be kellene vezetni idehaza a Falusi nyugdíj rendszert! Hiszen a falvakban élők nyugdíjasoknak sokkal több pénzre van szüksége mint aki városon él!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A külső dizájnt a lámpákban megjelenő „Y” forma ihlette, ami az utastéri légbeömlőkön is folytatódik. Az ajtópanelen és a műszerfalon érdekes textúrák találhatók, és a színek – mint az akvamarin zöld árnyalatú digitális kijelző és a rézszínű kiegészítők – okosan, mértékkel vannak használva.
A Joggerből és a jelenlegi Dusterből is ismert moduláris tetőrudak visszatérnek, és egy új funkció is érkezik, a ‘YouClip’. Ezzel az utastér különböző pontjain lehet különféle kiegészítőket, például telefontartót vagy egy pohártartó-horog-világítót rögzíteni. Ez igazán hasznosnak tűnik, és lehetőséget biztosít a Daciának, hogy egy jövedelmező kiegészítőket tartalmazó katalógust kínáljon a vásárlóknak.
Bár a Duster hibrid hajtáslánca általában jól működik, dinamikus vezetés vagy hosszú, meredek emelkedők esetén előfordulhat, hogy zavarba hozza a rendszert, ami kiszámíthatatlan működést eredményezhet. Egy folyamatosan magas fordulatszám nem ritka, és ez azonnal megtöri a Duster kényelmét és meglepő osztályérzetét.
Autópályán vagy gyorsúton való előzés általában néhány fokozat leejtését igényli, bár a 30-70 mph közötti 8,7 másodperces gyorsulás azt jelzi, hogy a Duster inkább akkor érzi jól magát, ha az autó körüli forgalom ütemében halad, bármilyen sebességgel, mintsem ha átlagon felüli előrehaladást kívánna elérni.
A teszt során más változatokat is kipróbálva azt mondanánk, hogy mi a TCe 130 MHEV kézi váltós változatát választanánk. A teljes hibrid könnyen kezelhető, de a TCe 130 MHEV a megfelelő motor ehhez az autóhoz.
Leave a Comment