Jön a fizetős belépős posta!

A hazai piacon sok minden előfordul! Nemrég teljesen átalakult a postai szolgáltatás! Az elmúlt hónapokban körülbelül száz kisposta, nem sokkal később a maradék 40-50 is teljesen bezárt! Azonban most jöhet egy váratlan fordulat! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
De miért fordították el az autót? Azért, mert az első tengelyt most egy pár 19 kg-os, 148 lóerős axiális-fluxus motor hajtja, amelyek egy 3,8 kWh kapacitású meghajtó akkumulátorból kapják az energiát. Ez az akkumulátor az autó gerincében helyezkedik el, és valóban kitölti a hajtóműalagutat. (Ezért nincs tárolóhely az utastér közepén.)
A V12-es motor, amely szinte fizikailag hozzáér a hátsó válaszfalhoz, most kizárólag a hátsó tengelyt hajtja, a kimeneti tengelye az autó farára néz. Röviden: a belső égésű motor (ICE) hajtása teljes mértékben hátsókerék-hajtású. Mivel nincs kardántengely, amely alatta futna, a V12-es motor alacsonyabban elhelyezkedhet az új monofuselage (egytörzses) vázban, amelyhez mostantól Lamborghini szabadalmaztatott „kovácsolt” szénszálas anyagból készül az első alváz, így 9 kg-ot takarítva meg az Aventador alumínium változatához képest.
A szénszálas első kúp szerkezet használata világújdonság a Lamborghini szerint. Az autó természetesen teljesen kompozit központi monocoque-al rendelkezik, és az egész szerkezet 25%-kal nagyobb torziós merevséget kínál, mint az Aventadoré, miközben 10%-kal könnyebb is, mindössze 188 kg.
Az új, duálkuplungos váltó könnyebb, mint a nemrégiben nyugdíjba vonult Huracáné (bár az autó kevesebb fokozattal rendelkezik), de 193 kg-os tömegével még mindig több mint kétszer annyit nyom, mint az Aventador automata manuális váltója. Most már elmondhatjuk, hogy a súlyhátrány megéri a váltási minőség és az általános vezethetőség javulásával, sokszorosát.
A váltóba integrálva van egy harmadik motor-generátor is (lásd „Műszaki fókusz” a jobb oldalon), és az egész hajtáslánc csúcs teljesítménye összesen 1001 lóerő. Ebből 813 lóerő a V12-es motortól származik, így még hibrid támogatás nélkül is a Revuelto lett volna a legnagyobb teljesítményű Lamborghini utcai autó a történelemben.
Bár sok minden megváltozott a szabálykönyvben, a Revuelto súlyeloszlása meglepően hasonlít az Aventadoréhoz. Az elöl-hátul arány egy kicsit javul, 44:56-ra. (A Lamborghini Aventador SVJ 2019-es mérése szerint a súlyeloszlás 43:57 volt.)
A felfüggesztés tekintetében az egyetlen jelentős változás, hogy az Aventador ékszer-szerű, rugóstagos és lengéscsillapítós elrendezése, amely könnyen látható volt az motortetőn keresztül, már nincs. A Revuelto hagyományos rugóstagokat és magnetorológiai lengéscsillapítókat használ.
Leave a Comment