Jön a NYUGDÍJAS SZÉPKÁRTYA! Itt vannak a részletek!

A nyugdíjasok számára egy teljesen új juttatási forma kerül bevezetésre: a szépkártya. A március 15-i rendezvényén bemutatták a legújabb terveket, és hivatalosan is bejelentették, hogy a nyugdíjasok számára elindítják a szépkártyát. Ez a kezdeményezés egy új lehetőséget ad a nyugdíjasok számára, hogy könnyebben hozzáférjenek különféle kedvezményekhez és juttatásokhoz, amelyek segíthetnek a mindennapi életük könnyebbé tételében. A kártya bevezetése fontos lépés a nyugdíjas közösség támogatásában, és a program célja, hogy a nyugdíjasoknak további előnyöket biztosítson, amelyek hozzájárulnak életminőségük javításához.
ITT VANNAK A FONTOS RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Míg a teljesítményháborúk a szuperautók világában dúlnak, az elektromos kompaktok gyártói úgy tűnik, megegyeztek egy megfelelő teljesítmény szintjében: kicsivel több mint 200 lóerő és körülbelül hét másodperc a 60 mph eléréséhez.
A Kia Niro EV 6,9 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, amikor teszteltük, a Cupra Born 6,7 másodperc alatt, a Renault Mégane E-Tech Electric pedig 6,9 másodperccel zárt. Mindegyikük 100 mph sebességre van korlátozva, és mindegyik elég gyorsan eléri azt, bár a Mégane 70 mph felett egy kicsit erősebben húz, mint a riválisai.
A Mégane oszlopváltót használ, ami nagyon logikus választásnak tűnik egy elektromos autónál: helyet takarít meg a középső konzolon, és ellentétben a Cupra Born és a Volkswagenek csavarkiválasztójával, nem kell ránézned, hogy megtaláld.
Hajlamosak vagyunk egyetérteni, hogy ez a tökéletes teljesítmény egy ilyen autóhoz. Elég gyors ahhoz, hogy pörgősnek érezd, és biztosítja a szükséges erőt ahhoz, hogy a vezető szükség esetén kihasználja a karosszéria lehetőségeit, de nem annyira, hogy komoly problémákba kerülj, vagy hogy egy jól kidolgozott kipörgésgátló rendszer tönkremenjen.
A Mégane hajtási beállításait a kormánykeréken található külön „Multi Sense” gombbal konfigurálhatod. Ez lehetővé teszi, hogy átválts Eco, Comfort, Sport és „Perso” módok között, így az gázpedál érzékenységét a saját kívánságaid szerint állíthatod. A kormánykeréken található váltókartokkal szabályozhatod a regeneratív fékezés mértékét – akár négy fokozat is elérhető -, de nincs igazi egypedálos mód, így mindig szükséged lesz a fékpedálra a teljes megálláshoz.
A pedál visszajelzése érzékenyebb, mint szeretnénk, de idővel valószínűleg hozzászoknál.
Leave a Comment