Jön az 56 ezres kötelező vízóracsere! Így igényelheti ingyen!

Idén közel 80 ezer lakásban esedékes a mellékvízmérők cseréje csak a Fővárosi Vízművek területén. Aki időben lép, 10% kedvezményt kaphat május 10-ig. A csere elmulasztása viszont akár magasabb elszámolással is járhat. A mérőcsere egyszerűen megrendelhető online is, közvetlenül a Vízművektől.
ENNYIBE KERÜL A VÍZMÉRŐ CSERÉJE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az úton tapasztalt eredmény vegyes. Ha rálépsz a gázra, nem pontosan érezni a 430 lóerőt. Ha csak a specifikációkat nem látva kéne tippelni, azt mondanám, hogy inkább 300 lóerő körül van. Ez még mindig elég gyors, persze, de egy kicsit csalódást keltő, ha 430 lóerőre számítottál.
Ezt nem segíti elő a gázpedál érzékenysége sem. Kivéve, ha átléped a kickdown kapcsolót, a teljesítmény lassan nő az út sebességével, és csak 50 mérföld/órás sebességnél éri el a teljes teljesítményt.
Különböző szintjei vannak a regeneratív fékezésnek a kiválasztott vezetési módtól függően, attól, hogy D vagy B módot választottál, és attól, hogy be van-e kapcsolva az e-Pedal. egyik sem ad azonban valódi szabad futást vagy teljes egypedálos vezetést.
A módosított nyomatékelosztás sem tűnik különösebben hatékonynak. Nem vezettem annyira alaposan egy alap Ariyát, hogy észrevegyem a különbséget, de így, egyedül, a Nismo még mindig inkább elöl hajtósnak érződik.
Még akkor sem tapasztalható semmiféle forgás, amikor az ESC-t kikapcsolom (ami nem teljesen kikapcsolt). Az autó szépen illeszkedik egy hátsó gáznál, de nem kis autó, így egy kicsit körültekintően kell bánni vele, ha forgatni akarod.
A kormányzás könnyed, intuitív, bár nem sok visszajelzéssel rendelkezik, viszont rengeteg tapadás áll rendelkezésre. Ha haladni akarsz egy vidéki úton, megteheted.
Jobb, ha egy sima úton teszed, azonban. A felfüggesztés túl merev volt a francia tesztutunkon, és az Egyesült Királyságon nagyon gyorsan fárasztóvá válhat. Rendszerint jól van csillapítva, nem különösebben durva, csak nagyon aktív.
Nincs semmi óriási hiba az Ariya Nismo vezethetőségében, de ugyanakkor a teljesítménymárkázás egy kicsit túlzásnak tűnik. Ezt el lehet mondani az ID 4 GTX-ről és a Skoda Enyaq vRS-ről is, de azok legalább hátsó-hajtású egyensúlyban részesülnek, ahogyan a Kia EV6 AWD is.
Ha egy olyan elektromos crossoverre vágysz, ami valamennyire élvezetes vezetni, anélkül, hogy át kellene lépni az Ioniq 5 N szintjére, akkor a hátsó hajtású verziók azok, amiket keresel.
Leave a Comment