Jön az összevont sztrájk! VOLÁN, MÁV is leáll!

Lázadás a volán mögött: elegük van a sofőröknek. Fellázadt a közösségi közlekedés teljes járművezetői szakmája. A vasutasok, a volánbuszosok és a BKV-sek egyaránt dühösek: nap mint nap verbális és fizikai t/mad/sok érik őket az utasok részéről. Az Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKSZ) már öt éve könyörög a kormánynak intézkedésekért, de süket fülekre találtak. A vezetők magukra maradtak.
MUTATJUK MIKOR JÖN A SZTRÁJK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahhoz, hogy egy 28 000 font alatti árú hot hatchback 0-60 mph gyorsulása közelebb álljon a 6 másodperchez, mint a 7-hez, pont azt a reakciót kell kiváltania a gyors front hajtású autók rendszeres vásárlóiból, amit a Hyundai remélt.
Egy csúszós pályán a tesztautónk 6,4 másodperc alatt gyorsult 0-ról 60 mph-ra, miközben nyilvánvalóan küzdött a szükséges tapadással ahhoz, hogy teljes teljesítményt használjon az első vagy a második sebességfokozatban.
A keményebb beállításoknál az i30 N jobb, ha hagyjuk, hogy a vonóerő-ellenőrzés aktív maradjon, hogy gyorsan haladhassunk a sík, lejtős kanyarokon. Matt Prior Szerkesztő
Tökéletes napon, tökéletes rajttal nem zárnánk ki, hogy több tizedet is levonhatunk ebből az eredményből, bár meglepődnénk, ha az autó 6 másodperc alá menne.
Bámulatosan ritka, hogy a nagy teljesítményű, elsőkerék-hajtású, manuális váltós hot hatchbackekhez indító rendszert adnak, pedig ezekben lenne a legnagyobb haszna más típusokhoz képest, de az i30 N-ben ott van.
Sajnos bár viszonylag jól működik, a leggyorsabb futásokat akkor értük el, amikor a tapadás- és stabilitássegítő rendszereket teljesen kikapcsoltuk – és ezek nem mindig jöttek össze tökéletesen.
Ez azért van, mert a Hyundai motorja ebben az autóban rengeteg nyomatékkal rendelkezik, de az középtartományban egy hirtelen túltöltés formájában jön.
Nagyon nehéz moderálni az alacsonyabb sebességfokozatokban, és könnyen megzavarhatja a hajtott tengely tapadását még száraz aszfalton is, ha véletlenül egy kicsit túl erősen nyomod a gázt.
A motor erőteljesen húz, amint visszatér a tapadás, de nincs meg benne az a kiegyensúlyozott, lineáris érzés, amit a Civic Type R 2.0 literes turbómotorja ad, és nem forog olyan lelkesedéssel 5000 rpm felett.
A motor kívülről szépen morog, bár az indukciós zümmögés dominál benne, de belülről az élvezetet gátolja a Hyundai Active Sound Design motorhang szintetizáló rendszere. Ez a hangszórókon keresztül szól, és bizonyos vezetési módokban eldöntheted, hogy figyelmen kívül hagyod, de másokban túl hangos és mesterségesen hangzik.
Szerencsére beállíthatod az autót olyan módra, amely fokozott motorválaszt kombinál kevesebb kipufogóhang-szintetizáló hatással a Custom vezetési módban.
Sokkal nagyobb dicséretet érdemel az i30 N hatfokozatú manuális váltója, amely épp megfelelő erőfeszítéssel és szépen megkülönböztetett érzéssel működik, és a fékek, amelyek erőteljesek és jól szabályozhatóak, szépen progresszíven és érzékenyen működnek.
Leave a Comment