Két részletben érkezik a nyugdíjkiegészítés!

A Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kormányinfón ismertette a szerdai kormányülés döntéseit.
A kabinet ülésén meghallgatta a Magyar Nemzeti Bank frissen kinevezett elnökét, és a jövő évre vonatkozó gazdasági előrejelzéseket is áttekintette. A kormány számításai szerint 2025-ben az infláció 4,5 százalék körül alakulhat, amely egybeesik a jegybank várakozásaival. Ebből adódóan jogszabályi kötelezettségként kiegészítő nyugdíjemelésre lesz szükség, amelyre több mint 90 milliárd forintot különítettek el.
ITT VANNAK A PONTOS ÖSSZEGEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Most már a második generációs Civic Type R-t teszteljük, amely erősen turbófeltöltött négyhengeres motort használ a régi atmoszférikus VTEC ordító helyett.
A motor 295 lb-ft nyomatéka – amely 2500 rpm és 4500 rpm között érhető el teljes erejében – változatlan maradt, míg a teljesítmény most 316 lóerő 6500 rpm-en.
A stabilitásvezérlés lehetővé teszi, hogy a R+ módban hosszú kanyarokban, éppen a semleges állapoton túl csúsztassa az autót.
Akik arra számítanak, hogy a turbófeltöltés hiányos karaktert és könnyedséget eredményez, kellemes meglepetésre számíthatnak. A Honda figyelemre méltó munkát végzett a túlnyomott hengertartományú motor tervezésében (ami azt jelenti, hogy a furat nagyobb, mint a löket), hogy egy pezsgő motort hozzon létre, amely minden alkalommal élénken reagál, amikor a 7200 rpm-es piros vonal felé közelítünk.
A vállalat VTEC változó szelepvezérlő rendszere állítólag a kipufogószelepek emelésének mértékét módosítja a turbó késleltetés csökkentésére. Az igazság az, hogy ennek a késleltetésnek a jelenléte továbbra is érezhető, mivel a motor válasza egy kis gázpedál felengedése után is érezhetően szünetel, bár hogy ez mennyire rontja a vezetési élményt, vitatható.
A hatfokozatú váltó rövid, határozott kapcsolása – amilyen érintéssel csak a Caterhamnél találkozunk – és a 2,0 literes motor megdöbbentő lelkesedése a forgatónyomaték gyors növelésére azt jelenti, hogy nem jelent gondot a turbónyomás fenntartása. Ha ezt sikerül elérni, a Civic Type R vadul húz, úgy tűnik, hogy nincs holt pontja a teljesítmény leadásában.
Mint sok túl erős hot hatch esetében, az ilyen szintű teljesítmény eléréséhez bizonyos finomságokra is szükség van. A startnál a motor csak 3500 rpm-ig tartja a fordulatszámot, mielőtt a kuplung újra bekapcsol, és miután elindul, boldogan pörgeti az első kerekeket az első három fokozatban.
Kísérletezés és fejlesztés révén, egy nedves foltokkal tarkított pályán sikerült 5,7 másodperc alatt elérnünk a 0-60 mph-t, ami nagyon erős, bár nem példa nélküli, egy vonóerővel korlátozott, nagy teljesítményű elsőkerék-meghajtású autótól.
Még nagyobb érdeklődésre tarthat számot a Civic 0-100 mph ideje, amely 12,5 másodperc, és ha egyetlen szemléletes in-gear adatot emelünk ki, a negyedik sebességi fokozatban a 70-90 mph közötti idő mindössze 3,6 másodperc. Ha mindezt figyelembe vesszük, a 169 mph végsebességgel együtt ezek a számok egy figyelemre méltóan gyors teljesítményautót és szenzációsan gyors hot hatchet ábrázolnak.
Leave a Comment