Kiderült mit hozott Magyar Péter!

Magyar Péter, a TISZA Párt elnöke csütörtök délelőtt 9 órakor tette közzé azt a ha/gfe/vé/elt, amelyen állítólag a h/nvéd/lmi miniszter, Szalay-Bobrovniczky Kristóf hallható. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A TCe motor bőséges nyomatékot biztosít, és az autó élénk, gyorsulása 0-100 km/h-ra 11,1 másodperc. Mégsem érezhető különösebben inspirálónak, és nem mentes a nem túl kellemes vibrációktól, amelyeket az autó irányítása és a karosszéria is közvetít.
A hosszabb távú autózást vagy a leginkább gazdaságos megoldást keresők a 1,5 literes dCi 90 dízelmotort választhatják. Az alacsony 99 g/km CO2-kibocsátással és a 74,3 mpg-val (körülbelüli 3,8 liter/100 km) kiemelkedő takarékosságot kínál.
A teljesítménye erős, 0-100 km/h gyorsulása 12,1 másodperc, és bőséges nyomatékot biztosít alacsony fordulatszámon. A hosszú áttételezés pedig segít a jobb autópályás gazdaságosságban. Azonban az autópályán elég hangos, különösen nagyobb sebességnél.
Minden modellnél a váltó karja egy kicsit makacsabb, mint amit kisautókban megszokhattunk, a pedálok pedig nem olyan simák, mint amilyeneket finomhangolt modellekben találunk. A vezérlők működnek, de nem mindig ösztönösek.
A fékezési teljesítmény elfogadható, de nem kiemelkedő, különösen esőben, ahol a keskeny gumik jobban megbirkóznak a vízállással és jól segítik a karosszéria súlyának kezelését.
A második generációs Dacia Duster egy olyan autó, amelynek méretei majdnem teljesen megegyeznek az előző generációval, de számos kulcsfontosságú stílusbeli és szerkezeti változtatás történt rajta, valamint egy teljesen új belső tér is helyet kapott, amely több helyet és kényelmesebb utazást biztosít az utasoknak, mint az elődmodell.
A Duster ott folytatja, ahol az előző generáció abbahagyta, megőrizve azt a „meglepően megfizethető” alapárat (kevesebb mint 10 000 font), de közben olyan fejlődésen ment keresztül, ami túlmutat a korábbi modellen.
Leave a Comment