Kínos jelenet a TV2-n! Már megint részeg volt?

Hosszú várakozást követően a napokban elindult a TV2-n a Password – A jelszó című műsor, amelyet Lékai-Kiss Ramóna vezet. A műsorban két civil és két híres személy párokba rendeződve próbálnak segíteni egymásnak a feladványokban, miközben a céljuk a megfejtés. A verseny különlegessége, hogy a főnyeremény, akár tízmillió forint, kizárólag a civil játékosnak jár. Ám kínos baki miatt háborognak a nézők! Most ki volt részeg?
Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hétüléses SUV, amelyet egy 134 lóerős háromhengeres motor hajt, elsőre alulmotiváltnak tűnhet, de a gyakorlatban a helyzet jobb – ha csak egy kicsit is.
Ennek részben köszönhető a 5008 súlya, amely viszonylag mérsékelt ezen a méretű autóhoz képest, 1736 kg a Horiba MIRA mérlegén. Összehasonlításképpen, a Hyundai Santa Fe Hybrid és a Nissan X-Trail e-Power e-4orce mindkettő körülbelül két tonnás.
A tesztpályán a 5008 Hybrid jobban teljesített, mint a hivatalosan megadott 0-100 km/h idő, 0,8 másodperccel gyorsabban, 10,5 másodperc alatt. Ez elfogadható teljesítményt jelent, bár nem sok tartalékot hagy arra az esetre, ha mind a hét ülést egyszerre kellene használni, vagy gyorsan el kellene érni az autópálya sebességet.
Bár a teljesítmény kielégítő (de nem több), az első dolog, amit észre fogsz venni, amikor elindítod az autót, azok a különböző zajok. Az időzítő láncra való váltás a megbízhatóság szempontjából nagyon jó dolog, de nem tett jót az autó finomhangolásának. Alvázon állva gyakran olyan, mintha motorhangot hallanánk, és különböző rezgéseket, zümmögéseket és nyögéseket is hallani. Magasabb fordulaton vonzó háromhengeres búgást vesz fel, de a sebességváltó hajlamos alacsonyan tartani a fordulatszámot a hatékonyság érdekében.
A hatfokozatú duálkuplungos automata váltó javulás a korábbi, darabos nyolcfokozatúhoz képest, valószínűleg azért, mert az elektromos motor segít a sima teljesítményfelvételben, és kitölti az erőhiányokat a sebességváltások során. Ha nem vagy elég sima a beavatkozásaiddal, akkor még mindig habozhat.
Mindössze 21 lóerővel az elektromos motor gyorsan kifogy az ötletekből, amikor csak ő hajtja az autót, de még mindig hasznos a forgalomban, amikor meg szeretnéd spórolni egy kis üzemanyagot. Azonban a 0,9 kWh-s akkumulátor alul van méretezve, mert gyakran előfordul, hogy olyan helyzetekbe kerül, amikor vagy teljesen lemerült, vagy teljesen feltöltődött, ami kihagyott lehetőségeket jelenthet az elektromos hajtásra és a fékenergia visszanyerésére. A gázpedál elengedésével történő regeneráció szintje (legalábbis amikor az akkumulátor nem teljesen tele) fix, de meglehetősen enyhe.
Leave a Comment