Kirúgták Barbarát a Mokkából!

Most kaptuk a hírt, hogy Orosz Barbara távozik a TV2 Mokka műsorvezetői csapatából. Helyére két új műsorvezető érkezik Magyarország legnézettebb reggeli műsorának stábjához! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a plug-in hibrid (PHEV) konfiguráció komoly teljesítménynövekedést is eredményez: a nagyobb első és a kisebb hátsó villanymotor a benzinmotor önmagában 182 lóerős teljesítményét 304 lóerőre emeli. Ez a teljesítmény 0–100 km/h-s gyorsulást 6,5 másodperc alatt eredményez (szemben a hagyományos hibrid 7,9 másodperces idejével), a végsebesség pedig 200 km/h – nem rossz egy több mint 2,1 tonnás járműtől.
A plug-in hibrid egyértelműen érezteti hatását: 2023-ban az RX rekordeladásokat ért el Európában, pedig ez hagyományosan kevésbé nyitott piac a kifejezetten amerikai ízlésre szabott SUV-k felé. A siker jelentős részét ennek a modellváltozatnak köszönheti a Lexus.
A Lexus előszeretettel hirdeti, hogy az RX volt a világ első luxus-SUV-ja – bár valószínűleg a brit Range Rover vagy az amerikai Jeep Wagoneer másként vélekedne erről. Ugyanakkor tény, hogy az RX volt az első olyan luxus SUV, amely önhordó karosszériát használt, ezzel valóban autószerű kifinomultságot és menettulajdonságokat nyújtva – és ezek a tulajdonságok ma is jellemzőek rá.
A tesztautó F-Sport Design kivitele 21 colos kerekekkel volt felszerelve, amelyek némi pattogást és ütődést hoznak az utastérbe, de összességében a finomhangolt menetkomfort kiváló. Az autó „kapszulaszerű” csendességét erősítik a vastag ajtótömítések, amelyeket erősebben be kell csapni, valamint az ablakok lassított zárása, ami megakadályozza a hirtelen nyomásváltozást a kabinban.
Ahelyett, hogy a Lexus az üzemanyagtankot csökkentette volna, a akkumulátor csomag enyhén csökkenti annak kapacitását. Az új RX üzemanyagtartálya 55 literes, míg a 350h és 500h modelleké 65 liter. A Lexus valószínűleg úgy kalkulált, hogy az akkumulátor által biztosított további elektromos hatótáv többet nyújt, mint amennyit a kisebb üzemanyagtartály veszít.
A utasok számára az RX igazán kedvező értékelést kap: az új, 2850 mm-es tengelytáv 60 mm-rel hosszabb, mint a korábbi RX-é, így a hátsó utasok számára palota-szerű kényelmet biztosít, függetlenül attól, hogy a vezető mennyire magas.
Elöl is tágas a hely, a vezetőre fókuszáló műszerfal-elrendezés pedig igazán vonzó, a minőségi belső tér pedig puha tapintású anyagokkal van kiegészítve. A bőséges alapfelszereltség pedig szinte mindent biztosít, amire szükség van – az egyetlen opció, amit választottunk, a prémium festés volt, egy különösen fényes ezüst színben, ami szépen kiemeli a Lexus ‘Spindle’ hűtőrács dizájnját.
Összességében úgy tűnik, hogy az RX a kényelmet és a prémium minőséget egyaránt a középpontba helyezi, miközben figyelembe veszi az elektromos és hagyományos hajtás közötti egyensúlyt.
Leave a Comment