Kiszivárgott a bennfentestől! Ők lesznek A Nagy Duett nyertesei!

Egy különös jóslat tartja izgalomban A Nagy Duett 2025 nézőit. Egy zalaegerszegi férfi már hetekkel ezelőtt azt állította, tudja, kik juthatnak a döntő közelébe, sőt, kiknek van esélye elhódítani az idei trófeát. Az illető nem más, mint Illy Roland Tamás, aki saját bevallása szerint az univerzum energiáiból merít ihletet – az ügy pikantériája, hogy eddig sem tévedett!
Bennfentes? Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kormánytengely alapján található új gomb funkciója a következőképpen működik. Egy egyszeri megnyomásával a jármű a Dynamic módba kapcsol (ez alacsonyra és keményre állítja a felfüggesztést, zajosabbra az kipufogórendszert, és csökkenti a stabilitásvezérlés szintjét gyors közúti vezetéshez); ha pedig lenyomod és tartod, belépsz az Octa módba.
Ez a mód megtartja az autó hasmagasságát, de megnöveli a lengéscsillapító rendszert, a négykerék-hajtás alapértelmezett nyomatékelosztását körülbelül 80%-ra állítja a hátsó tengely felé, kikapcsolja a dőlésstabilitási rendszer (RSC), valamint újraprogramozza a vonó- és stabilitásvezérlést – sőt, még az ABS-t is, hogy maximális szórakozást biztosítson „szabadon” való vezetéshez.
Az Octa módban a négy kipufogócső sokkal hangosabban szól, bár talán még mindig nem annyira, mint amennyire egy ilyen sebességgel és képességekkel rendelkező Defendernek szükséges lenne. Az autó hangja a V8-as motorjához képest kicsit tompa és lelkület nélküli, ha például a Mercedes-AMG G63-hoz, vagy akár az előző Range Rover Sport SVR-hez viszonyítjuk.
A nyolcfokozatú automata váltónak S módban kell lennie, hogy minél több hangot és karaktert nyerjünk ki a motortól. Ha így használjuk, az Octa gyorsnak tűnik az alsóbb fokozatokban és egészen 110 km/h sebességig. Ezt követően az Octa tömege és nem túl aerodinamikus karosszériája miatt nem képes olyan könnyen haladni, mint néhány rivális teljesítményű 4×4-es, de sosem érezzük lassúnak vagy alulteljesítőnek.
Fontos megjegyezni, hogy ha az Octát terepgumikra rendeljük, 160 km/h sebességkorlátozást kapunk. Alternatívaként elérhetők kevésbé terepes, egész évben használható gumik, vagy Michelin Primacy közúti gumik is. A kormánytengely alapján található új gomb funkciója a következőképpen működik. Egy egyszeri megnyomásával az Octa Dynamic módba kapcsol (alacsonyra és keményre állítva a felfüggesztést, zajosra a kipufogót, és csökkenti a stabilitásvezérlés szintjét a gyors közúti vezetéshez); ha lenyomod és tartod, belépsz az Octa módba.
Ez a mód megtartja az autó hasmagasságát, de megnöveli a lengéscsillapító rendszert; az alapértelmezett négykerék-hajtású nyomatékelosztást körülbelül 80%-ra állítja a hátsó tengely felé; kikapcsolja a dőlésstabilitási rendszert (RSC); és újraprogramozza a vonó- és stabilitásvezérlést, sőt, még az ABS-t is, hogy a legnagyobb szórakozást nyújtsa a „szabadon” való vezetéshez.
Leave a Comment