Krausz Gábor végre elárulta VALÓJÁBAN miért váltak el!

Krausz Gábort mélyen megviselte, amikor ráébredt, hogy véget ért a házassága Tóth Gabival. A sztárséf mindig a kislánya érdekeit tartotta szem előtt, ezért hosszú ideig nem osztotta meg a szakítás részleteit, mivel azt szerette volna, hogy Hannaróza minél kevesebbet érzékeljen abból, hogy szülei elváltak. Most azonban kiderült az igazság, mi is állt a házasságuk felbomlása mögött.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan Jukenál Sport üzemmódban még inkább érezhető a különbség, mivel az elsőkerék-hajtás nem képes megfelelően átvinni annyi nyomatékot az aszfaltra. Nedves úton könnyen kipöröghet, és a kormányt is rángathatja a kerék. Bár kézi váltóval valószínűleg másképp váltana az ember, a 10,1 másodperces 0-100-as gyorsulás egy 1,4 tonnás karosszériához viszonylag elfogadható. Az egypedálos üzemmód további előnyt ad, hiszen a hatékony visszatermelés gyorsan feltölti az akkumulátort, és így sokkal többet lehet tisztán elektromosan közlekedni. Mindezek ellenére furcsa, hogy a fogyasztás még mindig magas.
Ha szükséges, a 143 lóerős hibrid rendszer biztosítja a dinamikus haladást, de nem igazán takarékos. A 19 colos könnyűfém felnik a korlátozott rugózási komfortot is okozzák, amely az N-Sport változathoz tartozik. A formás, de nem túlzásba vitt LED-es hátsó lámpa igényes kialakítást mutat.
A hivatalos adatok szerint 4,7-4,9 liter körüli fogyasztásra lenne képes 100 kilométeren, mivel a 2024-es frissítés részeként a károsanyag-kibocsátás és a fogyasztás is csökkent. Ezzel szemben a fedélzeti rendszer 6,9, a számológép pedig 7,7 litert mutatott, ami még a téli körülmények és a tankolás pontatlanságát figyelembe véve is magas. Korábban hasonló tapasztalataink voltak a Qashqai-jal is, és bár papíron a rendszer ügyesnek tűnik, a valóságban inkább közepes. Egyedül annak örültem, hogy a fűtés szinte azonnal működni kezdett.

Leave a Comment