Kulka János orvos testvére megerősítette! Igaz a hír!

Ma délelőtt szomorú hírek érkeztek Kulka Jánosról, a neves színművész állapotáról, ami arra utal, hogy továbbra is komoly fizikai és lelki megpróbáltatásokkal küzd. A művész, aki hét évvel ezelőtt súlyos agyvérzésen esett át, úgy érzi, hogy még mindig nincs teljesen rendben, és nemcsak a testét, hanem a lelkét is megterhelik a mindennapok.
Már testvére is megerősítette:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Miután megnyomtuk a Speciale jellegzetesen elhelyezett indítógombját, három vezetési mód közül választhatunk: Eco, Natural és Dynamic. Az Eco beállítás, amely a hatékonyság növelésére van optimalizálva, mindössze 79 lóerőt ad, ami miatt az 1545 kg-os Junior meglehetősen lomha érzetet kelt, ezért érdemes elkerülni, hacsak nem próbáljuk kihozni az utolsó elektronokat a 250 mérföldes, állított hatótáv eléréséhez.
A Natural mód 109 lóerőre emeli a teljesítményt, míg a Dynamic mód élesíti a gázpedált, és a teljes 154 olasz paripa erejét elérhetjük. Még ekkor is inkább élénk, mint gyors, és biztosan nem fogja megizzasztani még a legbénább Volvo EX30-at sem egyenes vonalú versenyben. De a gázreakció szépen adagolt, és a gyorsulás csak 70 mph felett kezd valóban elhalványulni. Végső soron a dinamikusabb beállítást választanánk, még a napi használatra is.
A Veloce rövid tesztelése alapján úgy tűnik, hogy itt találhatjuk meg az Alfa hagyományos latin brio-ját. A márka saját mérnökei által végzett specifikus hangolás és fejlesztés révén a 278 lóerős motor tisztességes teljesítményt kínál. Teljes Dynamic módban a bőséges izomerő figyelmesen és kiszámíthatóan oszlik el, ritkán túlzottan, de mindig elegendő ahhoz, hogy gyorsan kijöjjünk a kanyarokból. Az intenzitás a 124 mph maximális sebesség előtt jelentősen csökken, de mindig van egy jó adag erő tartalékban előzéshez, akár autópályán is.
A Junior platformjának tapasztalatai alapján azt várnánk, hogy még a belépő szintű, 154 lóerős elektromos változat is elegendő húzóerőt ad a városi közlekedéshez és az autópályás tempóra való felgyorsuláshoz, de nem biztos, hogy ugyanolyan mosolyt csal majd az arcunkra.
Leave a Comment