Különös eset a Erzsébet hídon!

Erzsébet hídra tervezett keddi demonstráción nagyon ve/zél/es dolog történt! Több idős is megsérült! A mostani lesz a negyedik budapesti demonstráció a gyülekezési törvény módosítása miatt. Az emberek nem csitulnak! Mennek előre! MUTATJUK MI TÖRTÉNT PONTOSAN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Discovery utastere egyszerre helyez nagy hangsúlyt a praktikumra és a tágasságra, miközben elegendő luxust és használható technológiát kínál ahhoz, hogy vonzó legyen a vezetéshez.
Az anyaghasználat gazdagsága és a minőségérzet nagyon jó, bár talán nem teljesen kiemelkedő a kategóriájában. A kormánykerék, a váltókar és az ajtók kulcsfontosságú érintkezési pontjai mind magas minőséget sugallnak. Vannak azonban olcsóbb elemek is, például a középső konzolon, de ezek a versenytársakhoz képest még mindig apró különbségek.
Az 11,4 colos Pivi Pro ívelt érintőképernyő jó. Bár a válaszidő kicsit lassú, jól konfigurált és könnyen használható. A tesztautó Meridian hangrendszere szintén nagyon jó volt.
Az érintőképernyő alatt, a Discovery Sport és a Range Rover modellekkel ellentétben, különböző gombok és tekerőgombok találhatók a légkondicionálóhoz. Tetszenek a forgó gombok a hőmérséklet növelésére, és az, hogy a gombokat benyomva vagy kihúzva lehet más funkciókat, például a fűthető üléseket állítani.
A gombos vezérlés a tekerőgombok között kicsit nehezebben kezelhető, mivel sosem biztos, hogy a megfelelő gombot nyomtuk meg. Ennek ellenére könnyebben használható, mint néhány más modellé, ahol a klímavezérlés csak az érintőképernyőn keresztül működik.
Az air-conditioning kapcsolók alatt van egy hasznos vezeték nélküli telefon töltő, és két nagy pohártartó a középső konzolon.
Különösen tetszik a forgó gomb az off-road vezetési módokhoz, amely szépen elhelyezkedik a középső konzolon, közvetlenül a tapintható váltókar mögött.
A Mk4-es Discovery, egységes platformjával, magas karosszériájával és légrugózásával rendkívül vonzó vezetési élményt kínált – és ahelyett, hogy az Mk5-ös modellt teljesen újraírta volna, a Land Rover egyszerűen finomította és könnyebbé tette azt.
Láthatóan a Discovery megőrzi elődje jellegzetességeit, és az úton is jól teljesít, figyelembe véve, hogy ez egy olyan jármű, amely képes könnyedén elhagyni az utat, és sokkal jobban megbirkózik a rögös, sáros és kavicsos terepekkel, mint bármelyik riválisa.
Leave a Comment