Lángokban áll a Tiszaújvárosi fürdő!

Kigyulladt a tiszaújvárosi fürdő egyik épülete kedd délután. A Szederkényi úti létesítmény tetőszerkezetének egy része ég, a lángokat több város hivatásos tűzoltói próbálják megfékezni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új HS nagyobb méretei alapot adnak arra, hogy az utasok praktikus, kényelmes és tágas belső teret élvezhessenek. Az esztétikai irányultság prémium vonzerőt sugall, mivel a műszerfalat puha tapintású és bőrszerű anyagok díszítik – bár közelebbi szemrevételezéskor néhány elem inkább műanyag hatású. Az ülések kényelmesek, és a kilátás is megfelelő.
A magasabb utasok számára bőséges hely áll rendelkezésre elöl és hátul, az 507 literes csomagtér pedig különösen tágas – 44 literrel nagyobb, mint az előző modellé. Ez a Kuga (412 liter) csomagtartóját is meghaladja, de elmarad a Tucson (620 liter) kapacitásától.
A vezető előtt egy 12,3 hüvelykes műszerfal kijelző és egy 12,3 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszer található. Mindkettő könnyen olvasható és kellően érzékeny, de a tisztánlátás, a használhatóság és a kritikus funkciókhoz való gyors hozzáférés szempontjából frusztrálóak.
Az MG Pilot segédvezető rendszere alapfelszereltségként elérhető. Néhány funkció, mint például az adaptív tempomat, intuitívan működik; de a vezető figyelmet monitorozó rendszer, amely az A-oszlopra szerelt kamerával követi a vezető szemmozgását, túlságosan érzékeny, míg a sebességhatár figyelmeztető rendszer és a sávelhagyás figyelmeztető rendszerek elérhetősége nehezebbé vált az érintőképernyős felületen történő elhelyezésük miatt, mint amilyennek kellene lenniük – ráadásul egyik sem elég kiforrott vagy érett ahhoz, hogy állandóan aktív maradhasson.
A Vitara már jó ideje nem kínál kizárólag benzinmotoros változatot – és kétségtelenül az egyik könnyebb autó a szegmensen belül –, de egyik tényező sem tette még a kategória leghatékonyabb járművévé.
Egy teljesen hibrid modell valószínűleg gazdaságos üzemeltetést biztosítana kizárólag városi környezetben, de a tesztelt 1,4 literes turbómotoros változatunk vegyes tesztelés során alig érte el az 50 mpg-t, ami valószínűleg csak átlagos eredmény egy ilyen autótól.
A Suzuki rengeteg alapfelszereltséget kínál – persze mindezért meg is kell fizetni. Míg sok autó ezen a szinten kevesebb mint 25 000 fontért elérhető – és néhány modell már 20 000 font alatt is – a Vitara belépő ára közel 27 000 font, míg a csúcsmodell ára már meghaladja a 30 000 fontot.
A cég nulla százalékos személyi finanszírozást kínál, hogy enyhítse a költségeket – de még így is elég magas kiadásról van szó egy olyan autóért, ami lényegében egy közel évtizedes modellt képvisel.
Leave a Comment