László Attila meglepetése!

Húsvét alkalmából László Attila ezúttal is egy különleges meglepetéssel lepte meg rajongóit. Az erdélyi énekes ezúttal a „Bár tudnék így szeretni” című dalt adta elő, amelynek zeneszerzője Szeredi Zsolt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Mifa első kerekeit hajtó egyetlen villanymotor 241 lóerőt produkál – ami elsőre soknak tűnhet, de erre szükség is van, hiszen hét „jól táplált” felnőtttel a fedélzeten a tömeg simán átlépheti a 3,5 tonnát. Itt tehát ne várjuk az elektromos autókra jellemző ostorcsapásszerű gyorsulást, bár egy dízel kisbuszhoz képest kifejezetten fürge – indulásnál és menet közben egyaránt. A Sport üzemmódban viszont jobb, ha nem próbálsz rést találni a forgalomban, mert meglepően könnyen lehet ijesztő gumicsikorgást előidézni – pedig Continental abroncsokon, nem is valami olcsó Linglongon.
Ez a jelenség azonban nem feltétlenül rossz előjel a kezelhetőség szempontjából: a Mifa kifejezetten rendezett módon fordul tempós kanyarokban, részben az elektromos autókra jellemző, nagyon alacsony súlypontnak köszönhetően. Ami engem jobban aggasztott, az a szélessége – különösen a brit vidéki utakon.
A karosszéria viszont jelentősen billen a kanyarokban, ami előbb-utóbb hányingerhez vezethet a sofőrülésben is – nem is beszélve arról, hogy milyen lehet hátul.
A Mifa egy nagy, hétüléses MPV, amely 5270 mm hosszú, 2000 mm széles és 1840 mm magas, így közvetlenül összehasonlítható az EQV-vel.
Bár nem egy kifejezetten elektromos autóra tervezett modell, mivel a platformját a benzinmotoros G90-tel osztja meg, az akkumulátor mégis az ideális helyen, az autó padlója alatt található, nem a motorháztető alatt vagy a csomagtartóban, így nem érezhető kompromisszumnak, mint a nagynevű riválisai esetében.
Leave a Comment