Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Lebontják vagy most mi van?

    BY admin2025.03.25.

    A népszerű hazai és külföldi ínnovator Dr. Spunk Tíbor év eleji terveként szerepel hogy új köntösbe öltözteti teljes Budapestét 15 éve leforgása alatt! 2025-van ideje fejlődni – nyilatkozta! Kezdésnek a Nyugatit bontaná le! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Toyota modern benzin-elektromos hibrid vezetési élménye mostanra olyan jól bejáratottá vált, hogy a C-HR volánja mögött töltött idő valószínűleg nem fog sok brit vezetőt meglepni vagy zavarba hozni.

    Mégis csalódást keltő, hogy az 1.8-as változatú modell olyan közel áll a száraz, lassú, egydimenziós Toyota hibrid típushoz, tekintve, hogy a crossover kialakítását és műszaki jellemzőit annyi más módon úgy tervezték és építették, hogy bátrabb és izgalmasabb megközelítést képviseljen.

    Nem lett volna nehéz, hogy a C-HR hibrid hajtáslánca atletikusabb benyomást keltsen, mint a hozzá hasonló, viszonylag egyenes vonalú crossovereké: például a Nissan Qashqai, a Seat Ateca és a Renault Kadjar. Tekintve, hogy a Toyota milyen előrelépéseket tett a jelenlegi Prius esetében, amely osztozik a C-HR hibrid hajtásláncán, nem tűnt olyan irreális elvárásnak, mielőtt még vezetni kezdtük az autót.

    De a C-HR nemcsak viszonylag lassú, hanem vonakodónak is tűnik. A hajtáslánc rendelkezik Eco, Normál és Power üzemmódokkal, ahogy a Toyota hibridek általában, és a probléma egy része az, hogy ezeket nem a középkonzolon található gombbal kapcsoljuk (ahogy azt minden olyan hibrid Toyotánál megszoktuk, amire csak emlékszünk), hanem a vezetési számítógépen és a kormánykerék küllőin lévő gombokkal. Így elég hosszú ideig vezethetsz anélkül, hogy észrevennéd, hogy van mód arra, hogy csökkentsd a gázpedál kezdeti holtjátékát.

    Pontos adatokban mérve, mindössze egy másodperccel marad el az autó a riválisaitól a 0-60 mph gyorsulásnál, és a 30-70 mph közötti gyorsulásnál is csak félig annyival. De mivel ahhoz, hogy a C-HR úgy érezze, mintha valóban gyorsulna, keményen le kell nyomnunk a pedált, azt gondolhatnánk, hogy a különbség sokkal nagyobb.

    Previous Post

    Futótűzként terjed!

    Next Post

    Erzsébet hídnál nagy a tömeg!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Elvesztheti otthonát az ápoló anya!

    T

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum