Lebontják vagy most mi van?

A népszerű hazai és külföldi ínnovator Dr. Spunk Tíbor év eleji terveként szerepel hogy új köntösbe öltözteti teljes Budapestét 15 éve leforgása alatt! 2025-van ideje fejlődni – nyilatkozta! Kezdésnek a Nyugatit bontaná le! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota modern benzin-elektromos hibrid vezetési élménye mostanra olyan jól bejáratottá vált, hogy a C-HR volánja mögött töltött idő valószínűleg nem fog sok brit vezetőt meglepni vagy zavarba hozni.
Mégis csalódást keltő, hogy az 1.8-as változatú modell olyan közel áll a száraz, lassú, egydimenziós Toyota hibrid típushoz, tekintve, hogy a crossover kialakítását és műszaki jellemzőit annyi más módon úgy tervezték és építették, hogy bátrabb és izgalmasabb megközelítést képviseljen.
Nem lett volna nehéz, hogy a C-HR hibrid hajtáslánca atletikusabb benyomást keltsen, mint a hozzá hasonló, viszonylag egyenes vonalú crossovereké: például a Nissan Qashqai, a Seat Ateca és a Renault Kadjar. Tekintve, hogy a Toyota milyen előrelépéseket tett a jelenlegi Prius esetében, amely osztozik a C-HR hibrid hajtásláncán, nem tűnt olyan irreális elvárásnak, mielőtt még vezetni kezdtük az autót.
De a C-HR nemcsak viszonylag lassú, hanem vonakodónak is tűnik. A hajtáslánc rendelkezik Eco, Normál és Power üzemmódokkal, ahogy a Toyota hibridek általában, és a probléma egy része az, hogy ezeket nem a középkonzolon található gombbal kapcsoljuk (ahogy azt minden olyan hibrid Toyotánál megszoktuk, amire csak emlékszünk), hanem a vezetési számítógépen és a kormánykerék küllőin lévő gombokkal. Így elég hosszú ideig vezethetsz anélkül, hogy észrevennéd, hogy van mód arra, hogy csökkentsd a gázpedál kezdeti holtjátékát.
Pontos adatokban mérve, mindössze egy másodperccel marad el az autó a riválisaitól a 0-60 mph gyorsulásnál, és a 30-70 mph közötti gyorsulásnál is csak félig annyival. De mivel ahhoz, hogy a C-HR úgy érezze, mintha valóban gyorsulna, keményen le kell nyomnunk a pedált, azt gondolhatnánk, hogy a különbség sokkal nagyobb.
Leave a Comment