Leesett a nézők álla a Hunyadi-sorozat díszbemutatóján!

A siker garantált! Jelentették ki! Hunyadi János életét a középpontba helyező, Bán Mór sikeres regényeit feldolgozó tízrészes alkotás minden idők legdrágább és legnagyobb hazai produkciója! Nem először merült fel, hogy valahogyan fel kéne dolgozni a Hunyadiak történetét! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami az erőátviteli teljesítményt illeti, az i20 N nem olyan domináns a Ford riválisához képest: 40-60 mph között harmadik sebességfokozatban mindkét autó 2,9 másodpercet vesz igénybe, és a negyedik sebességfokozatban 50-70 mph között mindössze három tizedmásodperc választja el őket, bár ez utóbbi a Hyundai javára válik. Természetesen a gyorsulás egyenes vonalon sosem volt annyira kritikus a forró szuperminik számára, mint más típusú teljesítményautóknál, és valójában ez az 1,6 literes turbómotor nem hozza azt az energiát és reakcióképességet, amire számítottunk. Szubjektíven, nem éppen emlékezetes, és észrevehetően szenved a fordulatszám-tartás problémájától, ami azt jelenti, hogy a gázpedál felengedése után a motor túl sokáig marad nyitva, mint szükséges lenne. A legvalószínűbb oka ennek a motorhangolásnak, hogy a gázpedál gyors bezárása pillanatokra megnövelheti a NOx kibocsátást, és ha lassabban zárják le, az csökkentheti ezt, de az eredmény egy olyan motor, amely nem érzi elég élettel telinek. Erősen húz a fordulatszám-tartományon keresztül és jó lineáris teljesítményt nyújt, mégis kevés benne az élénkség, és hiányzik a Ford 1.0 literes háromhengeresének éles gyorsulása, ami azt az autót gyorsabbnak érzékelteti, mint amilyen valójában.
Nagyon erős fékezés alatt az i20 N némi kényelmetlenséggel „ringatózik”, de sosem olyan mértékben, hogy kormánykorrekcióra lenne szükség. Ráadásul 70 mph-ról hamarabb megáll, mint bármely más riválisunk, akit teszteltünk, és a fékpedál érzése tökéletes: kielégítően kemény, amikor szükség van rá, de kényelmesen használható a városban is. A pedálok emellett elég jól beállítottak a fékekkel való váltásokhoz, ha valóban szeretnéd „megmunkálni” őket, de a kormányon lévő nagy piros gomb, amely egy fordulatszám-egyeztető programot indít el, különböző agresszióval, egy jó alternatíva, ha nem vagy kedvedben, hogy manuálisan dolgozz a fékeken.
Leave a Comment