Lehűltek attól, amit Lajcsiéknál találtak!

Újabb döbbenetes részletek! Az ügyészség szerint a zenész mocsai ingatlanjaiban 1993 és 1999 között egyedül, 2000-től pedig feleségével közösen jutott áramhoz! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jaguar XE utastér tágassága elmarad kissé a prémium középkategóriás szedánok átlagától, elöl és hátul egyaránt, de ugyanez elmondható több új versenytársról is. A magasabb vezetők fejtérhiányt tapasztalhatnak a volán mögött, míg a hátsó üléssor hosszabb utakon felnőtteknek kényelmetlen lehet – bár gyerekek vagy alacsonyabb utasok számára teljesen megfelelő.
A csomagtér mérete a kompakt szedánokra jellemző szinten van: a hosszúság, szélesség és magasság mérései alapján nem tér el jelentősen a szegmens átlagától. Egy CLA 250e itt-ott pár centiméterrel többet kínál, de ez a gyakorlatban nem jelent érezhető különbséget.
A 2024-es modellévhez a Jaguar csak apróbb változtatásokat eszközölt a beltérben: például más lett a kormánykerék bőrborítása (sem sima, sem perforált), valamint új dizájnt kaptak az ajtóküszöbön lévő díszlécek.
Összességében viszont az XE megúszta a belső tér „átalakítását” azokhoz képest, amit például a Range Rover Evoque és a Discovery Sport esetében végeztek. A modell továbbra is használ fizikai tekerőgombokat a fűtéshez, szellőzéshez, hangerőhöz, illetve a biztonsági rendszerek kapcsolóihoz, és a középkonzolban található rekeszek is megmaradtak. Nem áldozták fel ezeket a funkcionalitás oltárán a letisztult dizájn, a minimál stílus vagy a fenntarthatóság jegyében – és ez jó döntésnek bizonyult.
Mert bár az XE nem olyan lenyűgöző belül, mint a nagyobb XF, az anyagminőség szembetűnően javult, és az utastér összességében minőségi, prémium érzetet kelt. A selyemfényű króm és magasfényű fekete elemek kissé sablonosak, de ha ez a legnagyobb kompromisszum, amit a vonzó ár érdekében meg kellett kötni, azt könnyű elfogadni.
A digitális műszeregység jól megjelenített, kellően konfigurálható, a Pivi Pro infotainment rendszer pedig (amely 2021-ben érkezett az XE-be) vezeték nélküli okostelefon-integrációra képes, és gyors, logikus használatot kínál – még ha nem is rendelkezik a nagy XF vagy F-Pace lebegő kijelzőjével.
Leave a Comment