Liptai Claudia most mit csinált!

Liptai Claudia minden hétvégén új oldalát mutatja meg A Nagy Duett színpadán, de ezúttal valami hatalmasan nagy b/kit sikerült megmutatni a stílusos, elegáns megjelenésén kívül! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot Hybrid 136 motorja valószínűleg a legtöbb 5008-as modell hajtásáért felel majd, amelyek az újabb, második generációs modell nyugdíjazásához közeledve eladásra kerülnek. Ez valamiféle teljesítménycsökkenést jelent azoknak, akik egy régebbi, nagyobb motorú Puretech vagy BlueHDI modellt cserélnek, mivel a motor csúcs teljesítménye csupán 134 lóerő, 170 lb-ft nyomatékkal, és papíron több mint tíz másodpercre van szüksége a 0-100 km/h gyorsuláshoz, míg a mostanra már leállított változatok ennél kevesebb mint nyolc másodperc alatt is végrehajtották ezt.
Mindezek ellenére ez egy kellemes, egyszerű, könnyen kezelhető hajtáslánc, amely modern érzetű üzemanyag-hatékonyságot, megfelelő finomságot és vezethetőséget biztosít, és nem szenved a versenytárs hibrid rendszerek teljesítményátviteli sajátosságaitól.
A váltókar manuális kiválasztásának lehetősége üdvözlendő; de sajnálatos, hogy az 5008 váltófülei túl olcsónak, vékonynak és nyákosnak tűnnek.
A jármű jellemzően egy viszonylag enyhe gázpedál használatával, teljesen elektromos módban indul el. Ilyen méretű autóban a rendszer 21 lóerős elektromos hajtómotorja nem képes a járművet túl gyorsan, csak lassú városi sebességekig gyorsítani, anélkül, hogy a belső égésű motor beavatkozna – de ez simán és csendesen történik, bárhogy is. Azonban könnyed, habozás nélküli előrehaladás biztosított, amíg a jobb lábbal mérsékelt igényeket támasztasz; a váltások szinte zökkenőmentesen történnek; és az autó jól veszi az akadályokat forgalmasabb utcákon és városközpontokban.
Leave a Comment