Ma este váratlanul meghalt a csodálatos színész!

68 éves korában váratlanul elhunyt Csombor Teréz, a teátrum örökös tagja, aki a Drága örökösök című sorozatban is szerepelt. A színésznő, aki elnyerte az Aase-díjat, mély fájdalmat okozott kollégáinak, Peller Károlynak és Nagy Sándornak is, akik szinte teljesen összetörtek a gyászhírtől. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Atto 2 négy vezetési módot kínál: Eco, Normal, Sport és Snow Fields, melyek mindegyike enyhén módosítja a kormányzás térképezését és a gázpedál reakcióját.
Általánosságban véve egy viszonylag könnyen vezethető és kellemes autóról van szó, bár inkább a fokozatos gáz-, kormány- és fékhasználatot preferálja.
Az elektromos középkategóriás SUV-k között viszonylag könnyű (1570 kg az üres tömege), így a 174 lóerős motor megfelelő tempóban elvégzi a dolgát, hogy A-ból B-be juttassa. A 0-100 km/h gyorsulás ideje 7,9 másodperc, ami valóban figyelemre méltó.
Általában simán és fokozatosan gyorsul, és a nyomatéka egyenletesen adagolódik a motor fordulatszám-tartományában, ahogy annak lennie kell.
Természetes környezetében, a városban, jól alkalmazkodik a finoman modulált bemenetekhez, és a nem zavaró belső tér nagyszerű társ a sűrű forgalomban.
Nyílt úton viszont egy viszonylag átlagos autó vezetni: nem izgalmas, de nem is kellemetlen. A gáz- és kormányválaszok jobbák lehetnének, de elég könnyű simán vezetni. Gond nélkül elindulhatsz egy takarékos túrára anélkül, hogy túl sokat kellene gondolkodnod a jobb lábad elhelyezésén.
Ha viszont túl lelkes vagy a gázpedál használatával, az első kerekek megcsúszhatnak, miközben a vonóerő-szabályozó rendszer mindent megtesz, hogy kontroll alatt tartsa a dolgokat, ami zavaró lehet. Ezen kívül van egy enyhe, de észrevehető késedelem a gázpedál lenyomása és a tényleges reakció között, ami frusztráló lehet, ha gyorsan szeretnél közlekedni a városban. Ha erősebb és kontrolláltabb gyorsulásra vágysz, érdemes a Cupra Born-t vagy az MG 4-et megnézni. Kétféle regeneratív fékezési erősség közül választhatsz: normál vagy magas. A normál fékezés nagyon enyhe, míg a magas jó egyensúlyt talál az intuitivitás és a sebesség hatékony csökkentése között, anélkül, hogy a fékeket használná.
A fékek erősek és progresszívek, bár a pedál érzete elég homályos.
Leave a Comment