Ma hajnalban jött a szörnyű hír! Autó alá esett Pásztor Erzsi!

A színművésznő a Játékszín művészbejárójánál sötétben haladt, amikor egy váratlan akadály miatt megbotlott, és egyenesen egy parkoló autó alá csúszott. A fájdalom olyannyira erős volt, hogy még a hangját is elveszítette egy időre.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 208 belépőszintű modellje egy turbófeltöltős, 1,2 literes, háromhengeres benzinmotorral volt felszerelve.
Emellett két erősebb változat is elérhető volt az 1,2 literes benzinmotorból, továbbá két 1,6 literes benzines és takarékos 1,6 literes dízelmotorok is szerepeltek a kínálatban. A csúcsmodell a GTi volt, amely egy 205 lóerős, turbós 1,6 literes benzinmotort kapott.
Ha a Peugeot által hirdetett tömegcsökkentés azt a reményt keltette benned, hogy a 208 teljesítménye ugrásszerűen javult, akkor készülj fel a csalódásra.
A középkategóriás 1,2 literes benzinmotor teljesítménye legjobb esetben is átlagos volt. Legrosszabb esetben viszont bizonyos szempontból egyenesen alulmúlta a hasonló méretű és árú szuperminik többségét.
Az, hogy egy állórajtos negyedmérföldes sprintnél 1,5 másodperccel tovább tartott, mint egy 1,2 literes Suzuki Swiftnek, önmagában még nem jelentett súlyos kritikát, hiszen a Swift a kategória egyik dinamikus kiemelkedője volt.
Sokkal nagyobb gondot jelentett a motor kifinomultságának és rugalmasságának hiánya, mivel induláskor elektronikusan korlátozták, amikor teljesen lenyomtad a gázt, és a nyomatékát egyenetlenül, meglehetősen zajosan adta le a fordulatszám-tartomány nagy részében.
Ráadásul akár a forgalomban araszoltál, akár egyedül autóztál az országutakon, a Peugeot 208 nem volt különösebben kellemes vagy könnyen kezelhető autó.
A tesztelt autónknak problémás volt a kuplungpedálja, amelynek túl nagy volt a holtjátéka, és a kézi váltó is lötyögősnek érződött – hasonló problémákkal találkoztunk a korábban tesztelt dízelmodelleknél is.
A 118 lóerős változat, amelyet egy sokkal jobb, hatfokozatú kézi váltóval párosítottak, talán a kínálat legjobb választása volt, ám ezt csak a legfelsőbb szinten lehetett elérni.
Leave a Comment