Ma hajnaltól Teljes Határzár a járvány miatt!

Szlovákia úgy döntött, hogy a Magyarországgal közös határszakaszon az összes kisebb határátkelőt lezárja a száj- és körömfájás gyors terjedésének megfékezése érdekében – jelentette be a belügyminiszter hétfőn. A döntést az váltotta ki, hogy újabb fertőzési gócot fedeztek fel Magyarországon, Győr-Moson-Sopron megyében.
RENDKÍVÜLI ÁLLAPOTOT HÍRDETTEK! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Elég beszédes, hogy a Lexus elkerülte a PHEV hajtásláncot ezzel az autóval. Talán azt sugallja, hogy a súlyt szerették volna alacsonyan tartani, hogy a teljesítmény izgalmas legyen, de még mindig ésszerű határokon belül, és hogy más területeken is előnyöket szerezzenek.
Bár biztosan vannak gyorsabb hibrid SUV-k, amelyekre ezt a pénzt el lehet költeni, néhány közülük az oldalon is szerepel, az RX 500h mégis éppen elég erős ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődését. Az, hogy 0-60 mph-t 6,1 másodperc alatt teljesít, nem emeli ki igazán, mint egy valódi teljesítményautót 2023-ban; de a 30-70 mph közötti gyorsulás 5,5 másodperc alatt már több információt ad, és néhány más, fokozaton belüli gyorsulási adat is beszédes.
Ez valóban egy Lexus hibrid, amiben saját magad választhatod ki a sebességfokozatokat. Ha magasabb fokozatot választasz, alacsony fordulatszámról indítva, akkor igazán érezheted az elektromos motorok lendületét, ahogy a motor annyi tömeget le tud küzdeni, és az autó reagálóképesebbé, energikusabbá válik. Amikor 2019-ben teszteltük a jelenlegi, V6-os Maserati Levante S-t, a 50-70 mph közötti gyorsulás 4,0 másodpercet vett igénybe az ötödik fokozatban. Az RX 500h negyedik fokozatban (amely hat fokozatot tartalmaz, szemben a Maserati nyolcfokozatú váltójával, így az ötödik és negyedik fokozat közötti arányok közel azonosak) mindössze 3,8 másodperc alatt végzi el ugyanezt.
A Lexus digitális szintézist használ, hogy fokozza és erősítse a négyhengeres motor hangját – hatékonyabban, ezt meg kell jegyezni, amikor nagyobb terhelést alkalmazunk alacsony fordulaton, és normál vezetés közben csak hajtjuk az autót, mint amikor a motor keményen dolgozik (ilyenkor elveszíti a simaságát és a magas fordulatszámú szabadságát). Az eredménynek van egy bizonyos többszörös hengeres jellege, bár nem mindenki számára lesz meggyőző.
Egy kicsit csalódást keltő azonban, hogy a Lexus ennyit dolgozott azon, hogy hagyományos automata váltót szereljen a hibridjeibe, csak hogy elfelejtette a teljesen lezárt kézi módot. Akár valódi kézi (M), akár részleges kézi (D) váltó módot használva, az RX váltója visszakapcsol, ha túlléped a gázpedál alsó végállásánál található detentet.
Leave a Comment