Ma jelentették be! Ekkora nyugdíjemelés jön!

A kormány legfrissebb inflációs előrejelzése szerint 2025-ben az infláció mértéke elérheti a 4,5 százalékot, ami jelentős emelkedést mutat az előzetesen várt 3,2 százalékhoz képest. Ez a változás arra utal, hogy a gazdasági környezet a korábban becsültnél nagyobb árnövekedést hozhat, ami nemcsak a lakosság mindennapi kiadásaira, hanem a kormány gazdaságpolitikai intézkedéseire is hatással lehet. A nemzetgazdasági miniszter közlése szerint a megváltozott inflációs várakozások miatt további pénzügyi támogatásban részesülhetnek a nyugdíjasok, hogy jövedelmük vásárlóértéke ne csökkenjen.
EKKORA ÖSSZEGRŐL VAN SZÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Defender számos belső égésű hajtásláncot kínál, amelyek mindegyike egy nyolcfokozatú ZF automata sebességváltón keresztül hajtja meg mind a négy kereket, bár van egy alacsony áttételű végáttétel is.
A jármű enyhe hibrid, hathengeres dízelmotorja mostantól D250-es vagy D350-es változatokban is elérhető, utóbbi a 2025-ös modellév frissítése részeként került a kínálatba. Ez körülbelül ötven lóerővel és egy kicsit kevesebb mint negyven font-lábnyi nyomatékkal növeli meg a Defender teljesítményét a D300-hoz képest, és fél másodperccel csökkenti a 0-100 km/h gyorsulást.
A légellenállás csökkentésére tervezett jellemzők között a fényszóró körüli és hátsó lámpákban kis bemélyedések és polcok találhatók, ahol megfelelően por és szennyeződés gyűlhet össze.
Úgy tűnik, hogy a Defender alapértelmezett motorválasztása, és most egy kicsit még jobb lett. A sorhatos motor sima és kellemes, úgy pörög, ahogy egy nagy dízelnek szükséges, és megadja ennek az autónak mindazt a közúti sebességet és terepjáró képességet, amire valójában szüksége van. Ráadásul viszonylag gazdaságos is, a valós átlagfogyasztás 30 mpg körül mozog, és hosszabb utakon kicsit még jobb is.
Más modelleket is teszteltünk, például a V8-as és plug-in hibrid P400e változatokat. Az 5.0 literes V8-as motor rendelkezik mindazzal a karakterrel és gazdagsággal, amire számítani lehet, és bőséges vezethetőséggel és közúti sebességgel – bár a Defender súlya biztosítja, hogy még ez az autó sem tűnik kifejezetten gyorsnak. Természetesen nagyon nagy az étvágya – ha keményen hajtják, akkor 12-13 l/100 km fogyasztás is elérhető –, de ezt a legtöbben elvárják tőle.
A P400e plug-in hibrid egy 2.0 literes turbós benzinmotort egy elektromos motorral kombinál, és akár 399 lóerőt is kínál, valamint körülbelül 30 mérföldes (48 km-es) tisztán elektromos hatótávolságot a 15,4 kWh kapacitású akkumulátorából. A gyakorlatban azonban inkább csak 20 mérföldet tudott, ami csalódást okozott egy ilyen méretű és árú PHEV-től, és soha nem érezte olyan erősnek, mint azt a csúcsteljesítmény érték sugallta. Valószínűleg ez volt a legkevésbé meggyőző Defender hajtáslánc, és később lecserélték P300e változatra, amit még nem teszteltünk.
Leave a Comment