Ma jelentették be: Meghalt a népszerű TV SZTÁRSÉF!

Felfoghatatlan veszteség érte a gasztronómia szerelmeseit: A konyhaművészet egyik legnagyobb alakja, örökre eltávozott közülünk. A hír, amelyet a TV osztott meg Facebook-oldalán, villámcsapásként sújtott le a rajongókra. A csatorna így búcsúzott:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden egymotoros EX40-es modell 252 lóerőt és 310 lb-ft nyomatékot biztosít, és 7,3 másodperc alatt éri el a 0-100 km/h-t.
A teljesítmény a hátsó kerekekre kerül, és a gyakorlatban ez bőven elegendő egy ilyen méretű és súlyú autóhoz. Simán és erőfeszítés nélkül is.
Mi a nagyobb akkumulátoros modellt is teszteltük, Performance Pack csomaggal, de ezt csak jégen és hóban próbáltuk ki.
Még csúszós körülmények között (bár megfelelően csúszásmentes gumikon), gyors. 436 lóerővel és 494 lb-ft nyomatékkal majdnem 3 másodpercet farag le a modell 0-100 km/h gyorsulásából, így az csak 4,8 másodpercet igényel – gyorsabb, mint néhány sportautó.
A gyorsulás erőteljes, de úgy tűnik, mintha kontrollált lenne, mert ahhoz, hogy elérd a maximális nyomatékot, viszonylag erősen kell nyomnod a gázpedált, még akkor is, ha a teljes Performance módban vagy.
A regeneratív fékezés minden verzióban egyszerű. Van egy egypedálos beállítás és egy középértékű automatikus mód, amely lassít alacsony sebességnél és kereszteződések közelében, de egyébként megpihen.
Kár, hogy nincs teljes manuális irányítás a regeneratív fékezés felett, vagy állítható módok.
Az autó fékpedál-progressziója (amikor nem az egypedálos vezetést használod) szilárd és kiszámítható, szinte észrevétlenül keveri a súrlódást és a regeneratív fékezést.
A töltés kényelmes, az EX40 akár 155 kW-os töltési sebességgel is képes tölteni – ez sokkal több, mint az Enyaq (125 kW) és ugyanannyi, mint a BMW iX3 (155 kW). A Volvo korábban elegendő tapadást, karosszériakontrollt, közvetlenséget és kezelhetőséget biztosított ahhoz, hogy az XC40 Recharge hasznosan élesebb, kisebb, fürgébb és könnyebben irányítható legyen, mint nagyobb rokonai a kereszteződések körül és vidéki utakon. Ugyanez a helyzet itt is.
Mindezeket figyelembe véve, az EX40 nem a legizgalmasabb autó vezetni. A kezelhetősége viszonylag érzéketlen és jellegtelen, és van egy kis karosszéria dőlés a kanyarokban. De semmi sem von le a könnyedségéből, ahogy a legtöbb helyzetben elhelyezhető.
Figyelj oda, ha esős időben kanyarodsz, mivel ez a hátsókerék-meghajtású SUV néha küzdhet a teljesítményének kezelésével.
A leginkább az autópályán ragyog az EX40, folyékony és csendes futással, lenyűgöző finomsággal. Az utastér csendes és kiegyensúlyozott, és még mindig egy kiváló hosszú távú utazó, ahol kényelmesen érezheted magad hosszabb időn keresztül.
Az EX40 olyan autó, amely inkább az irányításra, biztonságra és enyhe érzéketlenségre épít. Ellentétben néhány riválissal, nincs benne olyan ESC-féle „kikapcsolt mód”, amely egy kis extra szikrázást és szórakozást adna – de ez rendben van, mivel egy ésszerű családi autóról van szó.
Leave a Comment