Ma szerda reggel 6:30 kor Kiadták a riasztást! Brutális jégeső is várható!

A HungaroMet citromsárga, elsőfokú riasztást adott ki zivatarok miatt, figyelmeztetve a lakosságot a villámlás, erős szél és jégeső veszélyeire. Az érintett területek folyamatosan frissülő térképen követhetők. Csütörtökön borongós időre lehet számítani, de. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A teljesítmény-orientált SUV-k nem jellemzően ilyenek. Sok közülük olyan útfókuszált gumikon érkezik, mint az alapmodellek, amelyekre építettek, és feláldozzák a kerékmozgást, a hasmagasságot és az igazi kétfunkciós képességet. Túlságosan sok teljesítményt és sebességet pakolnak rá, próbálva igazolni a helyüket azzal, hogy szűkítik a dinamikai jellemzőket.
De amikor az ultimate Defender megalkotása volt a cél, az Octa-nak mindenből többre volt szüksége. Több hasmagasságra és nagyobb előre- és hátrafelé haladási szögekre. Több tapadásra és kezelhetőségi dinamizmusra – mind az úton, mind azon kívül. Több teljesítményre – de nem kevesebb bármilyen felületen való vezethetőségre. Több vonzerőre a vezető számára mindenhol. Semmilyen kompromisszum nélkül. Dobd el a szabálykönyvet, és kezdj újra.
A Land Rover úgy oldotta meg ezt a kihívást, hogy átvette a B-től származó, 627 lóerős, 4,4 literes turbó benzines V8-as motort és nyolcfokozatú automata váltót, amelyet nemrég a Range Rover Sport SV-re is ráaggatott, majd átvette annak gyorsított kormányzórúdját és a Tenneco „6D” összekapcsolt adaptív lengéscsillapító rendszert – és még sok minden mást is tett mellé.
Az Octa olyan tengelyalkatrészeket kapott, amelyek teljesen eltérnek a szokásos Defenderétől (hosszabb keresztkarok, új tengelytámaszok, új rögzítések és szilentek, és még sok más). Olyan széles nyomtávra ül, hogy az már önmagában is elbűvölő, amit egy hatalmas, 68 mm-es elülső és hátsó nyújtás biztosít, és vadul felpumpált kerékjárati kiszélesítésekkel van letakarva. De 28 mm-rel magasabbra is ült, mint egy sima Defender, légrugós felfüggesztéssel, amely lehetővé teszi, hogy a kocsi feljebb vagy lejjebb emelkedjen a kiválasztott vezetési módnak megfelelően, ahogyan a sima autó is.
És akkor hogyan kezelhető? Mint egy pörögve pörögő top, ugye? Nem. A tengelyátalakítás valóban extra képességet biztosít: a vízen átgázolás mélysége 900 mm-ről 1000 mm-re nőtt, a maximális hátrafelé haladási szög 40°-ról 43°-ra emelkedett, és a maximális hasmagasság 323 mm-es epikus magasságot ért el (291 mm-ről; belépő léc előkészítve).
Leave a Comment