Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 19
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Magyar kórházak veszélyben vannak!

    BY admin2025.07.17.

    Szinte minden nap hallani a magyar egészségügy problémáiról, de eddig nem volt átfogó kép arról, pontosan hol és milyen okból omlanak össze az ellátások. Most azonban a Direkt36 több száz dokumentumot elemzett. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az autóból készül majd normál és hosszú tengelytávú változat is. Érdekesség, hogy már a normál is olyan hosszú tengelytávval rendelkezik, mint a korábbi hosszú kivitelű generáció. Hétüléses változat nem lesz, mert a hajtásrendszer egy része a csomagtér padlója alatt kapott helyet, ahol a harmadik üléssor lenne. A csomagtartó méretét ez nem befolyásolja, és ha szeretnénk, pótkerékkel is rendelhető, igaz, ez a csomagtér padlója fölé kerül.

    Elöl és hátul is bőséges a hely, de az igazi luxushoz, amit a Bentley vagy Rolls-Royce kínál a hátsó utasoknak, csak a hosszú tengelytávú verzió közelíti meg.

    A vezető magas, egyenes pozícióban ül a volán mögött, klasszikus Range Rover kilátással. Az autó belső kezelőfelületei és kijelzői megegyeznek a belső égésű modellekével. 2023-ban frissítették a modellcsaládot, ekkor eltűntek a fizikai gombok a fűtés, szellőzés és menetmódok vezérlésére, így most minden ilyen beállítást az érintőképernyőn keresztül kell elérni – ez zavaró lehet, ha nem kedveled az ilyen rendszereket.

    Pedig pont az elektromos változat érdemelné meg a legjobban a külön vezérlőket, mivel egy saját fejlesztésű hőmenedzsment rendszert használ, amit ThermAssist névre kereszteltek. Ez segít abban, hogy az utasok mindig komfortos hőmérsékletet élvezzenek – legyen szó sivatagi hőségről vagy fagypont alatti hidegről –, miközben az akkumulátor is hatékonyabban működik. A rendszer állítólag 40%-kal hatékonyabb, mint a Jaguar I-Pace hasonló megoldása, és képes akár -15 °C-os hidegben is az akkumulátorból nyert hővel fűteni az utasteret.

    Ez az autó nem akar más Range Rovereket kiváltani vagy kiszorítani. Nem akarják senkire ráerőltetni; egyszerűen csak egy újabb változat, amely a meglévő benzin-, dízel- és plug-in hibrid modellek mellett lesz kapható. Ugyanazt a luxust, teljesítményt és különlegességet ígéri, mint a többi modell. Technikailag ugyanarra az alumínium alapú MLA Flex platformra épül, mint a mostani L460-as Range Rover és az L461-es Range Rover Sport. Ahogy Simon Fairbrother vezető mérnök mondja: amikor megtervezték a jelenlegi Range Rovert (ami 2021-ben jelent meg), már akkor gondoltak a plug-in hibrid és a tisztán elektromos verziókra is.

    A járműben egy 118 kWh-s nikkel-mangán-kobalt akkumulátor dolgozik, valamint két szinkron villanymotor – egy-egy az első és hátsó tengelyen –, amelyek együtt 542 lóerős teljesítményt és 850 Nm nyomatékot adnak le. Mindezt a JLR Wolverhampton-i gyárában készítik.

    Previous Post

    Most érkezett a hír Döméről, aki miatt felgyújtotta magát egy nő!

    Next Post

    Mindenki a Babát várta, de fekete-fehér képet osztott meg Vajna Tímea!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Nagy a baj! Jákob Zoli már a rendőrségen!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum