Magyar Péter és Klára különleges esete!

Dobrev Klára, a DK EP-képviselője csütörtök kora délután kiírta a kö/össé/i oldalára, hogy elválnak Gyurcsány Ferenccel. Dobrev a bejegyzésében azt is tudatta, hogy Gyurcsány Ferenc visszavonul a hazai közélettől. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Roma szinte ugyanazzal a 3,9 literes ikerturbós V8-assal van felszerelve, mint a Portofino és a GTC4 Lusso T — bár néhány új vezérműtengely és fejlettebb turbószabályzás révén 20 lóerővel nagyobb csúcsteljesítményre képes, mint a Portofino, ráadásul a nyomatékgörbéje is valamivel szélesebb tartományban adja le a maximumot.
A kipufogórendszerben a Ferrari részecskeszűrőt alkalmazott, viszont eltávolította a Portofino hagyományos hangtompítóit. Helyettük egy új bypass-rendszert használ, amely segít a zajszint szabályozásában és hangkarakter formálásában. A motor mögött egy nyolcfokozatú, dupla kuplungos automata transaxle-váltó dolgozik, amely az SF90-ből származik. Ez szélesebb áttételi tartományt kínál, mint a Portofino hétsebességes váltója, és alacsonyabban helyezkedik el az autó hátuljában, a jobb súlyelosztás érdekében.
Tovább haladva hátrafelé: a Roma alapfelszereltségként kapja meg a Ferrari nyomaték vektorálós e-differenciálját, valamint a legújabb Side Slip Control 6.0 rendszert és a Ferrari Dynamic Enhancer elektronikus vezérlésű nyomatékvektorálási technológiát.
A Roma első benyomásra sokkal meggyőzőbb, mint akár a Portofino, akár annak elődje, a California. Könnyebbnek és feszesebbnek érződik, mint a legtöbb sportos GT, legyen szó gyorsításról vagy kanyarodásról. A hangja is hozza a kötelezőt: nem épp selymes vagy dörmögő, de a lehető legzeneibb módon szól egy turbós V8-ashoz képest, főleg a sík tűzési sorrend miatt — ércsengéses, remegő tónusokkal, amitől őszintén karakteresnek hat.
Leave a Comment