Élő adásban volt részeg Demcsák Zsuzsa!

A műsorvezető másnap a Borsnak adott nyilatkozatában próbálta menteni a menthetetlent. Nem tagadta a furcsa viselkedést, de mindössze alváshiánnyal magyarázta azt. Szerinte nem alk*h*los befolyásoltság, csupán kimerültség okozta az élő adásban tapasztalt zavarodottságot. Vagyis – saját megfogalmazása szerint – nem itt/s volt, csak szimplán kialvatlan.

– írta az origo

Ez is érdekelhet:

A Peugeot 208 egy jól kiegyensúlyozott autó, amelynek vannak erősségei, de olyan területek is, ahol nem feltétlenül éri el a versenytársak szintjét. Itt van egy összefoglaló a vezetési élményről, teljesítményről és üzemeltetési költségekről:
Motor és sebességváltó: Az 1,2 literes háromhengeres PureTech motor egy igazi remekmű, különösen a 99 lóerős változat, amely kiválóan reagál, minimális turbólaggal. A motor könnyedén pörög fel és viszonylag csendes, így kellemes élményt nyújt. Azonban a hatsebességes manuális váltó kicsit homályos és ruganyos érzést ad, ami némileg rontja az élvezetet, különösen, ha dinamikus vezetést keresel.
Felfüggesztés és kényelem: A felfüggesztés jól elnyeli a dudorokat, és a hullámok felett stabil marad. Jó egyensúlyt talál a kényelem és a jó kezelhetőség között, különösen a kanyarokban. Azonban alacsony sebességnél, például városi környezetben, előfordulhat, hogy egyes úthibák felett zörgőbb érzést ad. Ennek ellenére általában megfelelő ahhoz, hogy a városi közlekedésben ne zavarjon.

Kezelhetőség: Bár a 208 jól manőverezhető, nem éri el az olyan sportosabb kisautók, mint a SEAT Ibiza, éles kezelhetőségét. A kormányzás túlságosan könnyű, és magasabb sebességnél nem épül fel egyenletesen, ami csökkentheti a vezetési biztonságot. Ennek ellenére jó tapadással rendelkezik, és kiszámíthatóan viselkedik, még akkor is, ha a kanyarból kiemelkedve levesszük a lábunkat a gázról.
Elektromos modellek (E-208): Az elektromos változatoknál (E-208) a vezetési módok (Normál, Sport, Eco) hatása sokkal jobban észrevehető. A Sport módban teljes motorerőt kapunk (154 lóerő), míg az Eco módban csupán 80 lóerőt, hogy növelje a hatékonyságot. Ez sokkal nagyobb hatással van a vezetési élményre, mint a benzines változatoknál.
Teljesítmény (0-100 km/h és végsebesség)
1,2 literes 74 lóerős benzinmotor: Ez a legkevésbé erős változat, amely 13,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és a végsebessége 188 km/h.
1,2 literes 99 lóerős benzinmotor: Ez a változat sokkal gyorsabb, 10,1 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, végsebessége pedig 188 km/h.
99 lóerős mild-hybrid 1,2: Az enyhe elektromos rásegítés gyorsabb elindulást biztosít, és 9,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.
134 lóerős 1,2 PureTech mild-hybrid: A legerősebb 208-as a PureTech motorral, amely 8,1 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/h-ra.
E-208 (elektromos): A 134 lóerős változat 8,1 másodperc alatt, míg a 154 lóerős változat 8,2 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/h gyorsulást. A nagyobb teljesítmény nem ellensúlyozza teljes mértékben az akkumulátor nagyobb súlyát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük