Láttad az időjárás előrejelzést? Foghatjuk a fejünket! Ez vár ránk!

ÉJSZAKAI VÁLSÁG ÉS HOLNAPI FOLYTATÁS – A ZIVATAROK NEM ÁLLNAK MEG
Ahogy az este közeledik, a viharos légtömeg egyre mélyebbre hatol az ország belsejébe. Az éjjeli órákban a Dunántúlon és a Dél-Alföld nyugati régióiban bárhol lecsaphatnak a zivatarok – néhol intenzív felhőszakadással. És ez még nem a vége: holnap újabb viharhullám söpörhet végig az országon, különösen a délnyugati részeken. Az északkeleti megyék még némi haladékot kapnak, de szinte mindenütt újra tombolhat az ég.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Csak hogy tudd, ez egy korábbi értékelés a 2018 és 2024 közötti Subaru Forester modellről. Ha a jelenlegi Forester vagy a legújabb Subaru modellek érdekelnek, érdemes a megadott linkeken tájékozódni.
A Subaru Forester jelentős frissítést kapott a jelenlegi generáció bevezetésével, amely 2019 közepén jelent meg. Az autó a Subaru Global Platform nevű padlólemezre épül, amely lehetővé teszi az enyhe hibrid hajtást, kifinomultabb futóművet és fokozott biztonságot. Ugyanez a padlólemez szolgál alapul a legújabb Impreza, XV és Levorg modellekben is.

Ez a platform tette lehetővé, hogy a Forester vezethetősége érezhetően javuljon. A korábbinál kevesebb a karosszériadőlés, az autó jó tapadást nyújt és stabilan viselkedik, ami magabiztosságot ad az úton. A Forester gyors, kényelmes haladást biztosít, noha a Ford Kuga dinamikájától némileg elmarad.
A rugózás kellemesen lágy, így jól kezeli a rossz minőségű utakat, miközben kellő rugóutat és szabad hasmagasságot biztosít a terepes használathoz is. Menet közben is kulturált marad – a motor csendesen működik, bár autópálya-tempónál a szélzaj valamivel erősebb, mint ideális lenne.

Gyorsulás 0-ról 100 km/órára és végsebesség
A Forestert egy 2,0 literes, négyhengeres bokszermotor hajtja, amely 148 lóerőt és 196 Nm nyomatékot ad le. A rendszerhez tartozik egy kisebb elektromos motor és akkumulátorcsomag, amelyek enyhe hibrid rásegítést nyújtanak, illetve akár 40 km/órás sebességig tisztán elektromos hajtást is biztosítanak. Az X-Mode üzemmód kiválasztásával a hibridrendszer alacsony fordulatszámon is több nyomatékot ad, így könnyedén boldogul meredek emelkedőkkel, akadályokkal, fatörzsekkel vagy sziklás talajjal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük