Vége a nyugdíjas bérletnek

A közoktatásban és felsőoktatásban tanulók számára megszűntek a félhavi, negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves bérletek. Ezen kívül eltűnt a Budapest csoportos 24 órás jegy is.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Haladva a városban, a 308 elég fürge, gyors kormányzása jó visszajelzést és precizitást ad, bár a kicsi, divatos kormány nem biztos, hogy mindenkinek bejön. A vezető és az utasok számára egyaránt kényelmes a rugózás, mert a 308 SW felfüggesztése megfelelően kisimítja az úthibákat.

Gyorsabb utakon a 308 SW kellemes összhanggal és semlegességgel mozog a jó tapadásnak köszönhetően, miközben a karosszéria mozgásai is jól kontrolláltak. A riválisok, mint például a Ford Focus Estate, talán élvezetesebbek és fürgébbek, de a Peugeot-ban még mindig érezni azt a fürge reakciót és lágy rugózást, amely a ’80-as és ’90-es évek híres családi autóinak jellegzetessége volt.

Egy benzinmotoros 308 SW átlagosan körülbelül 43,3 mérföldet tesz meg egy gallonnal (a jelenlegi WLTP teszteljárás szerint), bár ez akár 51,9 mérföld is lehet, ha kisebb kerekekkel és kevesebb extrával választod a verziót.

A dízelmotor választása nyilvánvalóan javítja az üzemanyag-hatékonyságot – a 308 SW-be szerelt 1,5 literes BlueHDi egység az WLTP vegyes ciklus alapján 50,1-59,6 mérföldet ígér egy gallonnal. Saját tesztjeink során a 308 SW dízelváltozatával 54,1 mérföld/gallon átlagot mértünk.

Az üzemanyag-hatékonysági versenyt azonban a hibrid nyeri, amely specifikációtól függően 48,5 és 62,6 mérföld/gallon között teljesít. Ez a változat különösen takarékos alacsonyabb sebességeknél, ahol az elektromotor segít a stop-start forgalomban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük