Orbán Viktor vagy Magyar Péter? Itt vannak a számok!

A Kutyapárt több hónap után először veszített népszerűségéből, de még mindig a parlamenti küszöb közelében mozog: a biztos szavazók között 5 százalékon áll. A Momentum meglepetést okozott: a teljes népességnél 3 százalékra nőtt, a pártválasztók és biztos szavazók körében is 4 százalékon áll – ezzel épp a bejutási küszöb alatt, de erősödő tendenciát mutat. A Tisza Párt lendülete továbbra is érezhető, a Fidesz pedig bízik abban, hogy a kormányzati intézkedések megtérülnek a támogatottságban.

VIA Index

Ez is érdekelhet:

A Toyota évtizedes tapasztalata a hibrid technológiában jól érezhető: a RAV4 2,5 literes benzinmotorja és villanymotorjai hatékony hajtásláncot alkotnak. Az öntöltő hibrid elsőkerék-meghajtással 5,6 literes, az összkerék-meghajtású 5,8 literes vegyes fogyasztást kínál. A valós tesztek során is könnyen tartható a 6 liter körüli fogyasztás. A plug-in változat hivatalos fogyasztása 1 liter alatt marad (1,0 l/100 km), és akkor is takarékos, ha lemerül az akkumulátor, mivel ilyenkor is részben hibridként üzemel.

A 18,1 kWh-s akkumulátorral a WLTP szerint 74,8 km elektromos hatótávot lehet elérni, a valóságban ez inkább 60–65 km körül alakul, ami a legtöbb napi ingázáshoz elegendő. Ugyanakkor újabb plug-in riválisok már ennél jóval nagyobb akkumulátorral és hatótávval érkeznek. Előny viszont, hogy ha lemerül az akkumulátor, a RAV4 nem válik teljesen benzines autóvá, hanem továbbra is használja az elektromos hajtást, amennyire tudja.
A biztosítási besorolás a hibrid modelleknél 26–28 közötti, a plug-in változat 36-os kategóriába esik, ami valamivel kedvezőbb, mint például a Honda CR-V esetében, de magasabb, mint a Skoda vagy a Cupra hibrid modelljeinél. A több mint 40 000 fontos alapár miatt a plug-in RAV4-re a luxusadó is vonatkozik az első öt évben, de ez a kategóriában általánosnak számít. Összefoglalva a Toyota RAV4 Plug-in Hybrid a kategóriájában meglepően élvezetes vezetési élményt kínál, miközben megőrzi praktikumát és kiemelkedő hibrid hatékonyságát. Bár ára magas és elektromos hatótávja elmarad néhány újabb riválistól, még mindig egy rendkívül jól összerakott, gazdaságos és sokoldalú családi SUV.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük