Felfoghattalan dologba halt bele a 18 éves focista!

Kezdetben senki sem értette, miért fajult így el egy látszólag „egyszerű” sérülés. A szomorú igazság csak később derült ki: Belsős információk szerint a fiatal sportoló halálát hirtelen szívmegállás okozta. Egy rejtett keringési rendellenesség okozhatta, amely minden előjel nélkül vetett véget egy ígéretes pályafutásnak – és egy életnek, amely még csak most bontakozott volna ki.

VIA origo/fb

Ez is érdekelhet:

Annak ellenére, hogy a Citroën C3 Aircross egy szupermini platformra épül, kifejezetten az SUV szegmenset célozza meg, tisztán benzines, hibrid és teljesen elektromos hajtásláncokkal. Még öt- vagy hétüléses változatban is elérhető – igen, még a B-szegmens alapjai ellenére is –, így első ránézésre meglehetősen széles közönséget szólíthat meg, legyen szó akár a hagyományos C3 Aircrossról, akár az elektromos e-C3 Aircross változatról.

A felszereltség nem túl bőséges, de ha valaki egy olyan családi autót keres, amely alkalomadtán akár hét embert is képes elszállítani (ebből kettő inkább gyerek), akkor a C3 Aircross remek választás lehet a piacon. Vezetés közben nem nyújt különösebb élményt, és bár a Citroën igyekezett finomítani a rugózáson a testvérmodell Vauxhall Fronterához képest, a különbség alig érezhető. Ennek ellenére nem egy olyan autó, amelyben ne szívesen vállalnánk hosszabb utakat. Az árképzése rendkívül versenyképes, akárcsak a sima C3 superminié, így várhatóan sokakat vonz majd a márkához. Elektromos változata olcsóbb, mint a Frontera hasonló verziója, míg a hibrid egy kicsit drágább.
A C3 Aircross az új Smart Car platformot használja – amelynek semmi köze nincs a Smart márkához –, csakúgy, mint a C3 és e-C3 superminik. Az alapváltozat ára valamivel 20 000 font fölött kezdődik a benzinesnél, míg az e-C3 Aircross kevesebb mint 23 000 fontba kerül. A hibrid ára körülbelül 23 700 fontnál indul, ezek az árak a belépő szintű „Plus” felszereltségre vonatkoznak. A „Max” kivitel – ami jobban felszerelt – 2000 fonttal többe kerül a hibrid és elektromos változat esetén.

A C3 Aircross hosszabb, szélesebb és magasabb, mint a C4 hatchback, mégis alatta helyezkedik el a Citroën kínálatában. Ez a második generáció komoly konkurenciával néz szembe, például az új Dacia Duster vagy az átdolgozott MG ZS formájában. A Vauxhall is ezt a platformot használja új Frontera modelljénél, amely szintén alternatívát jelenthet. A hétüléses opció – amely körülbelül 765 font felárat jelent – kizárólag a benzines és hibrid változatokhoz érhető el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük