Búcsú a fénytől, nem az élettől – Pogány Judit visszavonulása nemcsak egy színész sorsfordulója, hanem tükör is mindannyiunknak. Aki valaha látta őt játszani, tudja, hogy egy-egy mondata súlyosabb volt, mint másnak egy egész szerep. Most is ilyenekkel búcsúzik – csendesen, méltósággal. Nem kér tapsot, nem kér reflektorfényt. Csak időt, nyugalmat, és talán egy ablakot, amin kinézve újra látja az életet – színpad nélkül, de nem cél nélkül. Mert ő itt van még, köztünk. Csak már nem a függöny mögött.
Sok erőt és egészséget kívánunk Pogány Juditnak, aki mindig is a magyar színjátszás egyik legnagyobb alakja marad!
VIA minden-egyben com
Ez is érdekelhet:
A Plus szinthez légrugózás, 20 colos kerekek és panorámatető tartozik, valamint Harman Kardon prémium hangrendszer. Az Ultra változatban már Bowers & Wilkins csúcshangrendszer, 21 colos felnik, masszázs- és szellőztetett első ülések, illetve 360 fokos kamerarendszer is elérhető.
A vezetési élmény tekintetében az XC90 rendkívül nyugodt és kellemes utazást kínál. A T8 plug-in hibrid különösen erős és csendes, főleg ha a töltés időben megtörtént, míg a B5 enyhe hibrid egyszerű és hatékony működésű, bár magas fordulatszámon kissé hangossá válik. Az XC90 nem igazán szórakoztató vezetni, még a nagyméretű SUV-ok mezőnyében sem, viszont ügyesen palástolja a méreteit – jobban, mint például egy Audi Q7 vagy Land Rover Discovery.
A teljesítmény szempontjából a B5 egy 2.0 literes turbós benzinmotor, 247 lóerővel és 360 Nm nyomatékkal, amely összkerékhajtással 7,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. A T8 erősebb, 306 lóerős benzinmotorral és 143 lóerős elektromotorral rendelkezik, amely 449 lóerős rendszerteljesítményt ad ki, így 5,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra – bár az összes új Volvo modellhez hasonlóan a végsebessége 180 km/h-ra van korlátozva.
Városi forgalomban a csúcsváltozatok légrugós felfüggesztése kiválóan elnyeli az úthibákat, csak a nagyobb útegyenetlenségek érződnek. Szűk falusi utcákban is könnyedén elfér, jobb a manőverezhetősége, mint például egy Discoverynek – ehhez hozzájárul a jó körkilátás is. Az alapváltozat hagyományos rugózása is kényelmes, köszönhetően az adaptív lengéscsillapítóknak. A könnyű kormányzás parkolásnál előny, a magasabb felszereltségnél elérhető körkamerarendszer pedig nagy segítséget jelent egy majdnem öt méter hosszú autó irányításánál.