„Nagyon komolyan mondom, ha még egyszer valaki meg/ob po/árral, akkor mindhárman lemegyünk a színpadról, ezt garantálom! Úgyhogy, ha valaki látta, hogy ki dobta a poharat, azt nyugodtan el lehet kapni!”
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Városi sebességnél a műszerfalon látható hatótáv-kijelzés nagyjából egyenletesen csökken a ténylegesen megtett távolsággal. Azonban nagyobb sebességnél, különösen autópályán vagy gyorsforgalmi úton haladva, jelentősen csökkenhet a hatótáv.
Ha például 50 mérföldet (kb. 80 km) teszünk meg, ennek nagy részét 60–70 mérföld/órás (kb. 100–113 km/h) sebességgel kétsávos úton haladva (a furgonban van egy elektronikus sebességkorlátozó, amely nem engedi 70 mph fölé menni), akkor az e-Dispatch nagyjából 30 mérfölddel (kb. 48 km-rel) többet veszít a hatótávból, mint amennyit valójában megtettünk.
Az utastér szinte teljesen megegyezik a dízel Dispatch-sel, azzal a különbséggel, hogy a fordulatszámmérő helyét energiagazdálkodási kijelző veszi át, és a hagyományos váltókart egy kapcsolóval működő üzemmódválasztó váltotta fel. Három vezetési mód választható: Eco, Normal és Power. A fülkében az elrendezés elfogadható, de három személynek kissé szűk lehet. Az elektromos hajtás még inkább személyautós élményt nyújt – ami már a dízelmodellnél is megvolt.
Bár a nagy akkumulátor hosszú hatótávot biztosít az e-Dispatch számára, ez azt is jelenti, hogy a töltés hosszabb időt vesz igénybe, ha hagyományos töltőforrást használsz. Egy hárompólusú konnektorból (a Citroen opcionálisan kínál hozzá töltőkábeleket) a 50 kWh-s akkumulátor teljes feltöltése akár 28 órát is igénybe vehet, míg a 75 kWh-s változat esetében ez a töltési idő kimerítő, 42 óra.
Az e-Dispatch alapfelszereltségként 7,4 kW-os háromfázisú töltést kapott, és egy ilyen teljesítményű fali töltődoboz használatával a töltési idő lecsökken 7 óra 30 percre (50 kWh-s akkumulátor) és 11 óra 20 percre (75 kWh-s akkumulátor).