Már ezeken a településeken is Agyevő amőbát találtak!

Mivel már a Balaton is érintett ezért ezeken a településeken kell vigyázni a TTok-os szakértők szerint: Dörgicse, Pécsely, Aszófő!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Ahol viszont érezhető a padló alá épített akkumulátor hatása, az a vezetési pozíció. A vezetőülés ugyanis magasabban helyezkedik el, mint a hibrid változatokban. Egy városi terepjáró vagy crossover esetében ez önmagában nem feltétlenül hátrány – sőt, sokan kifejezetten szeretik –, de ha beállítjuk a kormányt a megfelelő helyzetbe, az egy kissé szokatlan szögben áll, mint amit a legtöbb modern autótól megszoktunk. Emellett a magasabb vezetők térde könnyen beleütközhet a kormányoszlop burkolatába, ami kényelmetlenné teheti a vezetést.

Menetteljesítmény terén viszont nem lehet panaszunk. Az új, teljesen elektromos Kia Niro EV valamivel könnyebb, mint az előző generációs e-Niro, így annak ellenére, hogy ugyanazt a teljesítményű villanymotort használja, gyorsabban éri el a 60 mérföld per órás (96 km/h) sebességet: mindössze 6,9 másodperc alatt – ez 0,2 másodperccel jobb eredmény, mint korábban. A 0–100 km/h-s gyorsulás pedig 7,2 másodperc, ami szintén jelentős javulás, hiszen ez 0,6 másodperccel gyorsabb az előző modell gyári adatánál.

A Cupra Born, amelyet nemrég teszteltek, még ennél is valamivel gyorsabb volt, de az ilyen tizedmásodperces különbségek a hétköznapi használatban alig érezhetők, inkább csak statisztikai jelentőségük van. Az viszont tény, hogy ha benzin- vagy dízelmotoros konkurensekkel hasonlítjuk össze, akkor egy 7 másodperc alatti 0–100-as gyorsulás igen figyelemre méltó ebben a méret- és kategóriában. Az elektromos hajtásnak köszönhetően az autó azonnal leadja a teljesítményét, és mivel nincsenek fokozatok, nincs váltási késlekedés sem – így sosem érezzük azt, hogy hiányozna belőle az erő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük