A Pénzügyminisztérium a „potyautasok” kiszűrésével indokolta a lépést, amely számítások szerint több mint félmillió magyar ember ellátását sodorta veszélybe, köztük azokét, akik egyéni szerződéssel fizetnek járulékot.
Forrás: MSN / FB / TINYH
Ez is érdekelhet:
Azoknak, akik céges autóként választanák az MG ZS-t és szeretnének kedvezményes adózásban részesülni, érdemes lehet elkerülniük ezt a modellt, mert nem tudja hozni az elektromos autók alacsonyabb adószintjét. Az MG viszont kínál egy alternatívát az MGS5 EV személyében, ami egy tisztán elektromos jármű. A legújabb MG ZS egy kicsit magasabb biztosítási csoportban szerepel, mint az elődje, valószínűleg azért, mert az előző modell (az elektromos verziót leszámítva) csak benzines volt, míg az újabb változat már egy erősebb és bonyolultabb hibrid rendszerrel is elérhető.
Mind az SE, mind a Trophy felszereltségi szintek a 22-es biztosítási csoportban vannak, ami egy kicsit alacsonyabb, mint a Dacia Duster hibrid verziója, amely a 24-es csoportba tartozik.
Itt jön elő a benzinmotoros változat előnye, mivel az a 16-os csoportban van, bár ez megegyezik a hibrid Renault Captur E-Tech csoportjával is. Összességében az MG ZS egy megbízható és ésszerű választás azoknak, akik hibrid autót keresnek, különösen, ha az alacsony üzemanyag-fogyasztás fontos szempont. A vezetési élmény nem kimondottan sportos, inkább kényelmes és praktikus, megfelelően kezelhető a kanyargós utakon, de hosszabb utakra és csendesebb futásra vágyóknak lehet, hogy érdemes más alternatívákat is fontolóra venniük.