Én azt olvastam fel. Csinálom, amit mondanak. Mondta Eleni. Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű Kia Niro Hybrid ára jelenleg éppen 30 000 font alatt kezdődik, ami azt jelenti, hogy nemcsak a Hyundai Kona Hybrid és más kisebb SUV-ok kategóriájában versenyez, hanem a hibrid hajtásláncot kínáló kompakt ferdehátú modellekkel, például a Toyota Corolla vagy a Honda Civic típusaival is árban összemérhető. A Kia tehát egyértelműen elkötelezte magát az elektromosítás irányába, és ezt nem is teszi félvállról: akárcsak az előző generációnál, az új Niro is elérhető teljes hibridként (HEV), plug-in hibridként (PHEV), valamint tisztán elektromos változatban (EV) is. Ez a széles választék lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő verziót, akár városi közlekedésre, akár hosszabb utakra keres környezetkímélő autót.
A gyártó állítása szerint a teljes hibrid (HEV) változat akár 64,2 mérföld/gallon (mpg) fogyasztásra is képes vegyes használat során, ami körülbelül öt mpg-vel jobb érték, mint amit az előző generáció tudott. A valóságban azonban a hosszú távú tesztautónkkal több mint 11 000 mérföldet tettünk meg, és átlagosan 50,5 mpg fogyasztást mértünk – ami még mindig kifejezetten kedvezőnek mondható, főleg úgy, hogy a használat jelentős része autópályán történt, ahol a benzinmotor szinte állandóan működik. Összehasonlításképp: az általunk szintén hosszú távon tesztelt, 11. generációs Honda Civic hibrid 6000 mérföld után mindössze 45,1 mpg eredményt produkált. A Niro ezen felül a CO₂-kibocsátás terén is kedvezőbb: a második generációs Niro Hybrid verzió 100–106 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként, a választott felszereltségi szinttől függően.