Kiadták a vihar riasztást!

A másodfokú (narancs) riasztást Békés, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye egyes járásaira adták ki. de rövid időn belül a teljes keleti határszél narancssárgába borult.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Ahogy növeljük a sebességet, előtérbe kerülnek a Seal U futóművének hiányosságai. A rugózás puha és kissé imbolygós, különösen rossz minőségű utakon, például tipikus brit mellékutakon, ahol a karosszéria jelentős mozgásokat végez, előre-hátra és oldalirányban egyaránt. A nagy tömeg miatt kanyarodáskor is érezhető az oldaldőlés, és a kormányzásból szinte teljesen hiányzik a visszajelzés, vagyis nem lehet igazán pontosan érezni, mi történik az első kerekekkel – emiatt a gyors irányváltások nem tartoznak az autó erősségei közé.

A teljesítmény és a gyorsulás ezzel együtt még ilyen körülmények között is rendben van, hiszen a legtöbb gyorsítást az elektromos motor végzi, amely azonnali nyomatékot biztosít. Ha viszont szükség van a benzinmotor segítségére is, akkor előfordulhat egy enyhe késlekedés, mire az beindul és reagál. A Sport mód ebben az esetben segíthet, mivel hosszabb ideig engedi működni a benzinmotort, ezzel kisimítva a rendszer működését. Emellett minimális mértékben még visszatáplálást is végez az akkumulátor felé, bár ez nem jelentős mértékű.

A Seal U modell alacsony listaáraival vonzó lehetőséget kínál a vásárlók számára, hiszen az induló árak kedvezőek, és összességében az autó mindennapi fenntartási költségei is viszonylag könnyen kezelhetőek lesznek. Mint minden más plug-in hibrid esetében, itt is nagyban befolyásolja a tényleges üzemanyag-fogyasztást, hogy milyen gyakran töltjük fel az akkumulátort. Mivel az elektromos és a benzinmotor teljesítménye között jelentős a különbség, ezért különösen ajánlott, hogy lehetőség szerint minél gyakrabban töltsük a kocsit, hogy az elektromos hajtás minél többet tudjon dolgozni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük