A Nagyvárad téri metrómegállóban egy 17 éves fiatal fiú e/ett /e a peronról, és a Kőbánya-Kispest felé tartó M3-as metró elütötte. – Számolt be több napilap! A mentés alatt nem jártak a metrók, és a fővárosi tűzoltók végezték el a műszaki mentést.
Forrás: MSN / FB / MHZA
Ez is érdekelhet:
Magasság tekintetében is jól teljesít a Daily – különösen a H3-as változat –, amely 2.100 mm-es belmagasságot biztosít. Ennél csak néhány rivális nyújt többet: a legmagasabb Mercedes Sprinter és VW Crafter változatok 40 mm-rel magasabbak, míg a Citroën Relay, Fiat Ducato és Peugeot Boxer csúcsváltozatai 2.172 mm-t kínálnak.
A biztonság és praktikum terén is jól felszerelt az Iveco Daily. Alapfelszereltségben jár például a távirányítós központi zár, amely különösen hasznos lehet, ha a sofőr gyakran hagyja el a járművet rakodás közben, hiszen így könnyen és gyorsan lezárható a raktér. A teljes magasságú acél elválasztófal szintén alaptartozék, de igény szerint további biztonsági és kényelmi opciók is rendelhetők, jellemzően 70 és 170 font közötti áron.
A belső tér védelemére az Iveco belső rétegelt lemez borítást is kínál, amely megóvja a karosszériát a rakomány által okozott sérülésektől – ez a kiegészítő a felépítmény méretétől függően kb. 370 fonttól érhető el. A hátfalhoz való rakodásnál különösen előnyös lehet, hogy az ajtók alapból 180 fokban nyílnak, de kérhető 270 fokban nyíló változat is felár nélkül. Ebben az esetben az ajtók teljesen a karosszéria oldalához hajthatók és ott rögzíthetők, így nem akadályozzák a rakodást sem targoncával, sem rakodórámpánál.
Daily megbízható, erőteljes furgon, amely hosszú szervizintervallumaival és üzemanyag-hatékonyságával tűnik ki, de magasabb biztosítási költségekkel és a hivatalos fogyasztási adatok hiányával is számolni kell azoknak, akik az Egyesült Királyságban tervezik használni vagy megvásárolni ezt a járművet.