A csa/ók gyakran úgy állítják össze a csekkeket, hogy azok valamelyik ismert szolgáltató (pl. MVM vagy E.ON) hivatalos küldeményének tűnjenek. Az összeg általában nem gyanúsan magas, épp csak annyi, hogy ne keltsen feltűnést – jellemzően 5–15 ezer forint között mozog. Fontos: mindig ellenőrizzük, hogy valóban az adott szolgáltatótól származik-e a csekk és nincs e a valós adatokban elétérén, mint például a villanyóra száma! Ha bizonytalanok vagyunk, hívjuk fel az ügyfélszolgálatot, vagy kérjünk segítséget hozzátartozótól!
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Mint minden Kia-nál, itt is a felszereltségi szintek határozzák meg az autó extra tartozékait, míg az opciók általában a fényezésre korlátozódnak. Ahogy haladsz a magasabb felszereltségi szinteken, úgy lesz egyre jobban felszerelve az autó, és a csúcsmodell 4-es verziók jobb felszereltséggel rendelkeznek, mint sok prémium versenytárs.
Bármilyen verziót is választasz, az autóhoz hét év vagy 100 000 mérföld garancia jár.
A Niro hibrid valóban kiemelkedő üzemanyag-fogyasztással rendelkezik. Autópályán könnyedén 60 mpg (25,5 l/100 km) felett fogyaszt, és még ha gyorsan is vezetsz néhány kisebb úton, akkor sem csökken 40 mpg alá. Vegyes használat mellett a 50 mpg feletti értékek reálisnak tűnnek.
Korábban a Kia és a Hyundai lemaradt a Toyota mögött a hajtásláncok hatékonyságában, de úgy tűnik, hogy ezt a hátrányt most már sikerült ledolgozniuk.
A céges autókat használó sofőrök különösen a PHEV változatot kereshetik, mivel alacsony BIK (Benefit in Kind) adóval rendelkezik. A valós tesztelés során körülbelül 30 mérföld (48 km) elektromos hatótávolságot mértünk.
A Niro továbbra is legjobban teljesít teljesen elektromos autóként: az egész választékból a Niro EV-t ajánlanánk. Azonban ezt a modellt már felülmúlta az új Kia EV3, ami azt jelenti, hogy valószínűleg nem marad sokáig elérhető, és a Niro jövője valószínűleg hibrid változatokra korlátozódik majd.
A hibrid modellek vásárlói egy kellemes, hatékony, vezetni ugyan decens, de nem különösebben inspiráló autót találnak, kényelmes, jól felszerelt belső térrel. Ez az a típusú autó, ami nem tűnik ki semmilyen különleges területen, ugyanakkor nem is szenved nyilvánvaló hiányosságoktól.
Kissé frusztráló, hogy a Kia nem tudta elérni, hogy a hibrid kezelése olyan jól sikerüljön, mint az EV-é, és hogy nem sikerült egy kicsivel több finomítást vinni a modellel. Ugyanakkor az új modell ott fejlődik, ahol igazán számít, és biztosítja Kia helyét egy olyan szegmens élén, amely csak egyre fontosabbá válik.