Tragédia érte Krausz Gábort

A Story felidézte azt az utat, amit Gábor bejárt, amire eljutott odáig, hogy családot alapítson, apa legyen. Krausz Gábort tízévesen érte élete tragédiája, meghalt az édesanyja. Gábort ezt oly annyira megrázta hogy hónapokig pszichológia kezelésekre kellett járni! Te gondoltad volna?

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

A hátsó tengelyen egy fejlett, nyomatékvektoros önzáró differenciálmű segíti a tapadást és a kanyarstabilitást, míg az első differenciálmű közvetlenül a motor előtt kapott helyet. Ez a megoldás hozzájárul ahhoz, hogy a V6-os motor alacsonyan és a tengelyek között helyezkedjen el, ami javítja a tömegközéppontot, a tehetetlenségi nyomatékot és a súlyelosztást is, amely ebben az autóban igazán kiegyensúlyozott: 52% elöl, 48% hátul.

Ha a teljesítményelosztás tekintetében már ez is lenyűgöző a belső égésű motorral szerelt autók között, akkor az elektromos Folgore még tovább emeli a tétet. Ebben az autóban ugyanis nem kettő, hanem három elektromotor dolgozik: egy hajtja az első kerekeket egy differenciálművön keresztül, míg a hátsó kerekeket külön-külön egy-egy motor mozgatja. Mindegyik motor akár 402 lóerőt is képes leadni, így az elméleti összteljesítmény meghaladhatja az 1200 lóerőt. A valóságban azonban az akkumulátor jelenlegi technológiája még nem képes ennyi energiát egyszerre leadni, ezért a rendszer teljesítményét 750 lóerőre korlátozták – ami azért így is elképesztő. Ebből akár a teljes teljesítmény is hátra mehet, de az első kerekek legfeljebb az erő 50%-át kaphatják meg.

Bár sokaknak hiányozni fog a Maserati korábbi szívó V8-as motorja, a modern, dupla turbós Nettuno V6 méltó utódnak bizonyul. A Trofeo változat ugyan nem annyira gyors, mint a nemrég tesztelt Mercedes-AMG GT 63, de csak minimális a lemaradása. Ráadásul az Egyesült Királyság útjain olyan ritkán adódik lehetőség az autó valódi teljesítményének kihasználására, hogy ez a különbség inkább csak beszédtéma, mint valós gyakorlati jelentőség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük