Össze-vissza énekelt Tóth Gabi!

Tóth Gabi azonban nem hagyta szó nélkül a kritikákat. Korábban határozottan üzent azoknak, akik bírálják őt:
„Maradok! Vagyok! Leszek! Zenélek!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Furcsamód a Fiat úgy döntött, hogy mellőzi azokat a dízelmotorokat, amelyek egyébként szinte alapfelszereltségnek számítanak a középkategóriás családi ferdehátú modellek esetében. Ehelyett a Punto legújabb változata a Fiat 500-ból átemelt, kisméretű TwinAir erőforrással bővült, ami egy 0,9 literes, kéthengeres motor. Bár papíron nem tűnik különösebben meggyőzőnek, a valóságban meglepően jól teljesített: vizsgálatunk során a motor élénknek bizonyult, és messze nem tűnt gyengének vagy erőtlennek, ahogy azt sokan elsőre feltételeznék.

Jelenleg a kínálat egyik fénypontja az 1,4 literes MultiAir motor turbó nélküli, 77 lóerős változata. Ez az egység kulturált, sima járású és meglepően nyomatékos, különösen az alsóbb fordulatszám-tartományban. Lámpától elindulva a Punto elsőkerék-meghajtása kellően agilis benyomást kelt, és könnyedén mozog a városi forgalomban. Ugyanakkor, bár az új benzinesek egyáltalán nem rosszak, mégsem érnek fel a már kifutott, ám emlékezetes 1,3 literes Multijet dízelmotorral.

Ez a dízelmotor két teljesítményváltozatban is elérhető volt – 74 és 85 lóerővel –, és közös nyomócsöves befecskendezési rendszert alkalmazott, akár nyolc külön ciklussal, ami nemcsak korszerűvé, hanem rendkívül csendessé és élénkké is tette. Különösen a nagyobb teljesítményű változat nyújtott meggyőző középtartománybeli gyorsulást, kiváló rugalmasságot, egyenletes haladást és nem utolsósorban nagyon jó fogyasztási értékeket. A Multijet révén a Punto sokkal alkalmasabbnak tűnt hosszabb távú utakra, mint azt elsőre gondolná az ember.

Ám mindezek ellenére, a valós közúti teljesítmény sajnos nem nyűgöz le ennyire. A kormányzás könnyed, különösen a karima körül, de ezzel együtt túlságosan szűkös visszajelzést nyújt. Egy körforgalomba vagy gyorsabb ívű kanyarba behajtva a sofőr sosem lehet teljesen biztos abban, pontosan hol is tartanak az első kerekek – mintha a kormány és az első futómű közötti kapcsolat fellazult volna. Nagyobb sebességnél ez a bizonytalanság csak fokozódik, és nehézzé válik a jármű pontos irányítása.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük