Schmuck Andor közismerten nagy rajongója volt a Coca-Colának, és saját bevallása szerint naponta akár HÉT litert is megivott belőle. Egy korábbi interjúban tréfásan úgy fogalmazott: „Soha nem lettem rosszul tőle. Az orvos figyelmeztetett, hogy nem szabadna ennyit innom, én pedig csak annyit válaszoltam: legfeljebb tíz évvel tovább leszek halott. Az viszont biztos, hogy így nem fogok lebomlani.”
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid WLTP szerinti fogyasztása hivatalosan 564,9 mpg (azaz 0,5 l/100 km alatti), de valós körülmények között ennek csak töredéke érhető el: tesztünk során 44,8 mpg-t mértünk. A full-hibrid 60,1 mpg értéket tudhat magáénak, 105 g/km-es CO2-kibocsátással. A PHEV 8%-os céges adókulcsot élvez, míg a sima hibrid 27%-ost. Fontos megjegyezni, hogy a 40 ezer font feletti ár miatt az összes Rafale extra éves adót von maga után az Egyesült Királyságban.
Az E-Tech 4WD 300hp változat tisztán elektromos üzemben akár 65 kilométert is meg tud tenni 84 km/h sebességig, a 22 kWh-s akkumulátor otthoni 7,4 kW-os töltővel kevesebb mint három óra alatt feltölthető. A Renault e-Save módja segít az akkumulátor töltöttségi szintjének megőrzésében, különösen akkor hasznos, ha a városban tervezzük a nap végén a közlekedést.
A belső tér megjelenésében modern, és bár az anyagminőség nem éri el a német prémium modellek szintjét, a technológiai felszereltség bőven kárpótol. A 12 colos álló formátumú érintőképernyő, valamint a 12,3 colos digitális műszeregység a Google-alapú OpenR Link rendszert használja, ami gyors, logikus, és több mint 50 alkalmazást támogat – a Google Maps beépítetten érkezik, akárcsak a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto.
A hátsó utastér meglepően tágas, a kupés tetővonal ellenére is. Az 535 literes csomagtér bár elmarad a Peugeot 3008 vagy a Cupra Terramar értékeitől, de megelőzi az Audi Q5 Sportbacket. Hátrány, hogy a PHEV változatnál nincs padló alatti tároló, így a töltőkábelek sok helyet elvesznek. A hátsó ülések nem tologathatók vagy dönthetők, és a hátsó ablaktörlő is hiányzik.