A szíve adta fel a szolgálatot Reviczky Gábornak

Van egy kis utóhatása a műtétnek, néha kicsit szédülök, de ez is alakul és teljesen jól leszek
– osztotta meg a portállal a színművész, majd köszönetet mondott orvosainak, az aneszteziológusának és minden ápolónak, akik végig kísérték a bent létét a klinikán.

VIA 24 hu

Ez is érdekelhet:

Pályán vezetve az élmény lenyűgöző: míg a standard változat egy élesebb kanyarban hajlamos a billegésre és a stabilizátor közbeavatkozására, addig az SV határozottan fordul és kiváló tapadást biztosít. Az SV kormánykerék gombjának megnyomásával még sportosabb karaktert kapunk: a futómű további 15 mm-rel süllyed, a csillapítók keményebbé válnak, a gázreakciók élesednek, és a váltó is gyorsabban reagál. Az interlinkelt futómű szinte természetfeletti módon szabályozza a karosszéria mozgását – ha nem ülne az ember ilyen magasan, azt hinné, egy Porsche Panamerában ül. A rendszer mégis hagy némi játékteret, így a gázpedál kezelése érezhetően befolyásolja az autó egyensúlyát. A kanyar végén, amikor felengedjük a gázt, az autó orra szépen visszahúzódik az ívre, és bár a jármű tömege ilyenkor érezhetővé válik, általában jól kordában tartható.

A kormányzás is kiemelkedő. Míg más rendszereknél a négykerék-kormányzás gyakran természetellenes érzetet kelt, az SV esetében pontos, természetes és magabiztosságot sugárzó működést tapasztalunk. Ugyan karbon kerekek és kerámia fékek nélkül is teszteltük brit utakon, az élmény így is közel azonos. Még ha a méret és a tömeg mindig is jelen van, az autó stabilitása és úttartása lenyűgöző. Kérdés persze, hogy a való életben szükség van-e ekkora teljesítményre, de mérnöki szempontból Land Rover mestermunkát végzett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük