Egy helyi kézműves csuhé- és szalmaalkotásait vitték el ismeretlenek a nyíregyházi Kossuth térről. Az eset a Nyíregyen Hallottam csoportban látott napvilágot.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A Toyota Land Cruiser Commercial egyik olyan területe, ahol határozottan előnyben van egy dupla fülkés platós teherautóval – például a Toyota Hiluxszal – szemben, az a vezetési kényelem. A Land Cruiser elsősorban utasszállításra lett tervezve, és nem arra, hogy egy tonnás terhet cipeljen, így a Toyota nem laprugókat, hanem négykaros hátsó felfüggesztést alkalmazott ennél a modellnél. Ez a konstrukció sokkal kényelmesebb utazást tesz lehetővé, és megszabadítja az utasokat attól a zötykölődéstől és pattogástól, amit gyakran tapasztalni lehet olyan teherautókban, mint például a Hilux. A futómű finomabban dolgozik, kevésbé ráz, és összességében inkább egy nagyobb SUV-ra emlékeztet, semmint egy klasszikus haszonjárműre.
A vezetési élmény meglepően hasonló a személyszállító Land Cruiser SUV változathoz, különösen autópályán vagy magasabb sebességnél, amikor a rugózás simasága és az utastér csendessége is előnyként jelentkezik. Persze, ha valaki a valóban prémium kategóriás komfortot keresi, akkor például egy légrugós futóművel szerelt Land Rover Defender még mindig finomabb és csendesebb utazást nyújt. A Land Cruiser kétféle vezetési módot kínál, Eco-t és Sport-ot. Eco módban azonban gyakran az az érzésünk, hogy jobban meg kell dolgozni minden egyes gyorsulásért vagy lendületért – mintha vissza kellene fognunk magunkat –, míg Sport módban élénkebb a gázreakció, és a jármű könnyebben reagál az utasításainkra.